![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ik ga al 5 jaaar iedere keer de dag voor sinterklaas (goede reden om jezelf kado's te geven) ![]()
|
||||
|
||||
![]() zal best maar ik had het over die golfbal andy
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() okee
maar die zijn gewoon vool ![]()
|
|||
|
|||
![]() Vroeger maakte ze ook 195/45-13 maar ik heb eens gehoord dat die uit de handel waren!?
Anders 195/45 achter en 175/50 voor, zou een top combi zijn! |
|
|||
|
|||
![]() zijn nog steeds verkrijgbaar hoor..
|
|
|||
|
|||
![]() das minder strak achter? Dan is ie ongeveer t zelde als voor kwa zicht.
|
|||
|
|||
![]() Zo weer ff een update met foto s
De nieuwe grill die ik vandaag gehaald heb ![]() nu alleen de type 1 bumpers nog ? (dus wie ze kan regelen ? pm maar ) ![]() en hij is weer een keer buiten geweest ![]() FF de laatste resten vuil met de stoomcleaner eruit spuiten ![]() en alle lelijke kit smeer verwijderd (alles moet wel mooi strak worden onder de kap) ![]() ![]() en de nieuwe motorttt met net geen 60000 op de teller (past mooi bij de 51000 waar de polo nu op staat) ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() wat voor blokje komt der in dan?
|
|
|||
|
|||
![]() @ der chopmesiter
1.3 mpi met een 1.6 abu nokken as en een 4-2-1 spruitstuk en iets van een open filtertje beetje rommelig hoopje zo op een rol container maar alles is er op gestapeld kabelboom luchtfilter en alle toe behoren maar dat duurt nog ff voor ie erin kan eeerst schoonmaken bak eraf op een motor bok netjes maken alles nalopen nieuwe pakkingen erin en dan ff de draad bomen koppelen ???
VW POLO 1f 1981 project ![]() VW Touran familie cross ![]() VW POLO GTI 6r 2011 WIT is nu de daily ![]() Last edited by 2sneaky bora : 07-12-2009 at 21:30. Reason: iets vergeten |
|
|||
|
|||
![]() Zo de motor ruimte is kit vrij strak en glad en schoon en in de afplak
![]() en nu is ie keihard lekker roestvrij in de epoxy primer mooi groen is niet lelijk ![]() ![]() zo van de week de witte kleur erop en dan gaan we weer een beetje opbouwen ![]()
|
||||
|
||||
![]() blokje uitelkaar pakken en schoonmaken met dasty
![]() ![]() wordt ie net zo schoon als dat blokje van mij ![]() |
|
||||
|
||||
![]() lekker bezig andy
![]()
|
||||
|
||||
![]() Zo heb weer ff bijgelezen.....
Maar het is duidelijk te zien dat je goed bezig ben ![]() Hoop na de kerstvakantie ook flinke vorderingen gemaakt te hebben maar dat lees en zie je vanzelf wel.. Succes verder met je mk1 ![]()
|
|||
|
|||
![]() ik hou alles in de gaten brabo
en pul al ideeen voor de coupe ?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja,zorgen dat ie weer vonkt ![]()
|
|||
|
|||
![]() zo ff een mini update
vandaag mn achteras opgehaald en wat klein spul echt mooi alles weer mooi glimmie glimmie ![]()
|
|||
|
|||
![]() Ziet er goed uit!
Type 1 bumpers zijn idd mooier dan 1f (vind ik dan) Maar het blijft een 1f :P Maar mooie vorderingen zo!! Voor die bumpers zou je eens contact kunnen opnemen met Henk Smit uit baarlo: www.hsautoparts.nl Is niet goed koop, maar wel als hij eraan kan komen origineel en nieuw! Bumperkapjes kan je in duitsland nog nieuw bestellen bij: http://www.volkswagen-classic-parts.de/ 17 euro waren ze als ik me niet vergis.. Maar ook nieuw en origineel! En die banden 195/45 op 8j staat ongeveer het zelfde als 175/50 op 7j.. 1j is 1 inch en 195 is 2cm breder dan 175 ![]() Ligt ook een beetje aan het merk, het ene merk trekt meer dan het andere.. |
|
|||
|
|||
![]() thanks voor alle info mark2fpolo
hier een kleine update van vandaag helaas niet al te veel kunnen doen ![]() en een klein kado van d-ick alleen nog ff wit maken ![]()
|
||||
|
||||
![]() je kan die polo ook goud metallic spuiten
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Beginnen zeldzaam te worden die miniatuur wagentjes, ik heb er indertussen 3 gevonden in 3 verschillende maten.. Altijd leuk voor op de hoedeplank!
|