![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nou ben erachter waarom ik de auto niet kan uitlezen, er zit een stekker los een witte met een gele en grijs/witte draden erin welke uitkomen op de OBD stekker.
Na ff zoeken blijkt het dus dat ik dit blokje mis: ![]()
|
||||
|
||||
![]() Nou vandaag ff alle remsignalen gecheckt en aangesloten maar krijg de volgende foutmelding:
![]() Als ik naar measure blocks ga zie ik deze waarden, moeten de 3 "rem" waarden alle 3 gelijk zijn of klopt het toch misschien is er iemand die zijn golf 3 wil monitoren en kan kijken hoe het zit? Rem los: ![]() Geremd: ![]()
|
||||
|
||||
![]() leuk project zo'n TDI in een mk1
die "andere 2" zijn ook el stoer ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
heb jij daar zo ongevraagd mijn foto voor gebruikt ![]() ![]() ![]() voor die rempedaal sensor,als ie goed is aangesloten en hij geeft 'niet plausibel' aan is meestal de sensor zelf stuk.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja de foto heeft me een hoop tijd gescheeld in het uitzoeken ![]() wat wel kan zijn is dat er 1 sensor de ene keer wel doet en andere keer niet. en anders ff nieuwe sensor halen zit al 1 nieuwe op.
|
||||
|
||||
![]() Nou. ik weet waarschijnlijk wat het probleem is, de F en F47 zijn remschakelaars en de F36 een koppelingschakelaar. Wat ik heb gedaan is gwn alle 3 op de hoofdremcilinder remschakelaars aangesloten
![]() morgenavond is ff knutselen hoe ik de org. koppelingschakelaar netjes weggebouwd krijg.
|
||||
|
||||
![]() gelukt?
|
|
||||
|
||||
![]() ik hoop het haha, ik heb de koppelingschakelaar gewoon los hangen nu en krijg geen foutmelding meer dat het remsignaal implausible is. dingntjes wat nog gedaan moet worden:
- Slangjetje ruitensproeier - Achterlichten nakijken - Versnellingspook - Uitlaatklem kopen :P Hoe heb jij het trouwens gedaan met de remschakelaars die van de golf 3 gebruikt en pas gemaakt op de pedalen van golf 1?
![]() Last edited by mark89769 : 02-09-2011 at 13:44. |
|
||||
|
||||
![]() Podverdorie, zit ik al in de stress met de gedachten in een golf 2 een sdi te leggen.
Man man wat een werk, mooi project zeker. Ik heb er ook wel zin in, maar al die frutsels en fratsels, jeetje ik hoop toch werkelijk dat de sdi mij veeeeel minder spannende momenten opleverd.. Ik zal eerst even horen wat ik allemaal nodig ben en dan beslis ik of het doorzet of niet? Ik heb nog nooit iets gelijks gedaan, but keep the good works.. |
|
||||
|
||||
![]() een sdi in een mk2?toch zonde van je tijd.pak dan een 1.9d net zo zuinig en geen elektronica.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik zou ook zeker niet de moeite doen om een sdi erin te leggen, neem dan zoals de pul al zegt een 1.9d. Waarom heb je er juist voor gekozen een diesel zonder turbo te nemen? Volgens mij zit er niet veel verschil in qua verbruik bij zowel met als zonder turbo. Ligt meer aan je rechter voet |
|
||||
|
||||
![]() SDI rijdt minder zuining als TDI. En kwa werk is tdi echt exact evenveel werk als sdi inbouwen.
en kwa tijd valt het echt heel erg mee, als je 5 dagen 8 uur per dag sleutelt zit het erin ![]()
|
||||
|
||||
![]() Oja, deze heb ik ook nog van de week gekocht
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() leuk golfje! wat zijn je plannen ervoor?
Trouwens wat voor olie gooi je in de tdi? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Gewoon om zo mee rond te rijden, ik gooi in elke auto die ik heb olie van de lidl of action in 10W40.
|
||||
|
||||
![]() Zo ff naar de apk geweest met de golf maar helaas afgekeurd
![]() * voorbanden * stadsverlichting r.v * wiellager r.v * fuseekogel l.v * accu los
|
||||
|
||||
![]() Yes!, eindelijk APK op de golf 1 + andere velgen
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() amaiii me oude staal met bandjes ( nou oud
![]() wel jammer dat ze geen plaklood hebben gebruikt ana de binnenkant. en hij mag wel wat lager ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Si! de golf mag zeker wat lager maar de vorige schroefset die ik had was geen succes ![]()
|
|||
|
|||
![]() heel veel plezier ermee en je hebt nu ook een 15inch G60 staal als reservewiel voro het geval dat
![]() ben nu op zoek naar 16inch kijken wat het wordt.