![]() |
|
||||
|
||||
![]() oftewel,er is dus ruimte guido.....
|
||||
|
||||
![]() 3 dingen:
Nette Golf Gerben. Mooie gemaakt ingebouwd schermpje En rallye van guido snel bekijken ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() zelfde 3 punten behalve naamscorrectie..
![]() Mooie Golf joost ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() ik heb niet zulke knappe auto's ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ieder heeft zijn ''eigen knappe auto'' Gerben ![]() ![]() die van jou mogen er ook zeekerrr zijn hoor ![]() |
|
|||
|
|||
![]() thxx allemaal! haha
ik had vandaag bijna een andere blokje kunnen kopen voor 150 euri via me collega... het blokje was een 2.0 8v injectie met ongeveer 120.xxx op de teller maar jammer genoeg was hij net gister verkocht... maar als als hij nog zo iets had zonder computer dan zou die het laten weten... |
|
|||
|
|||
![]() zo naar een tijdje niet actief geweest zijn op het volksforum wil ik jullie toch ff laten weten hoe ik de winter ben doorgekomen
ik heb voor de winter de golf in de stalling gezet en een vento gekocht met een schroefsetje.. de leren kuipstoelen die in de vento zaten heb ik omgewisseld voor een golf 4 highline interieur en voor de winter een setje winterbanden met 16inch wieldopen gekocht dat zag er zo uit ![]() en sins zaterdag ziet hij er zo uit op een setje bbs rc 17inch ![]() |
|
|||
|
|||
![]() zo!
dit topic maar weer ff uit het stof halen... de vento is eerst klaar die staat netjes op 17inch bbs rc ik ben nu druk bezig om te kijken voor een setje bbs rs voor onder de golf, ik heb zaterdag een setje 16inch gepast met de maten: 5x114,3 16'' RS225 ET33 5x114,3 7j en 16'' RS174 ET45 8j met 195-40-16 en 20mm adapters dat zag er zo uit ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() voor ben ik nog nie helemaal tevreden dat worden dan toch een setje adapters van 15mm of ik ga voor een setje bbs rs 4x100 in 16inch! graag jullie reacties! Last edited by joost89 : 16-06-2011 at 19:12. |
|
||||
|
||||
![]() Niks meer aan doen!
![]() (5 x 114.3 is toch Mazda / Toyota? adapters dus ?)
|
|
|||
|
|||
![]() ja klopt!
ik ga eerst nog naar vag frysland en volksdub! en daarna begin ik mijn zoektocht naar een setje 4x100 |