![]() |
welkom,nette golf!
|
Welkom, inderdaad nette Golf!
|
naais golfje jonguh!
|
Leuk ding man....
|
Echt een gave Golf2! Mooi zo laten, als je 't mij vraagt.
|
welkom , schitterend mooie Golf
|
Weer een dikke mkII :thumbup: Welkom Kerel?
|
Welkom hier.. Je Golf is zóóóóó dik!! Dé perfecte velgenkeuze, ik ben er echt weg van.. Ook weinig kilometers gedraaid.
|
Welkom hier, en inderdaad wat een super mooi golfje. :thumbup: :thumbup: :thumbup:
|
Hey bedankt voor de reacties...
Ik ga er denk ik niet veel meet aan doen Miss alleen een bredere rand acht op de bbsjes inplaats van een 1cm spacer... Of heeft iemand nog tips? |
Quote:
Wat zie ik nu?? Een auto er bij? Ik heb deze week nog vakantie... Ik kom binnenkort wel ff langs om hem ff te bekijken... Groetjes |
Quote:
bredere rand achter zou het idd nog wel iets dikker maken,voor de rest zou ik er mooi afblijven;) |
1cm spacer ertussenweg en een 0.5"bredere rand erom...
hou je volgens mij extra ruimte over omdat je band iets meer stretcht? |
hahah, toffe kar.
Ik kom uit zeeland/Vlissingen en heb jarenlang op de BAST 84 gewoon in stniek tot mn 9e jaar. Ik weet nog dat we ring reden in de pit met fietsjes. (22jr geleden) Ik wist niet dat daar nog mensen woonden ;) N-joy het forum, NASH |
|
Mooi gedaan dat beeldschermpje!
|
schermpje ziet er idd netjes uit (iets kleinere foto's zou fijn zijn)
|
zo gister ff een bbq gehad van vrienden bij een auto dealer
die eigenaar was helemaal verkocht aan me auto en hij mag deze winter bij hem lekker warm en droog in de showroom staan... :mrgreen: dus binnenkort ff rond kijken voor een winter auto niet de duur uiteraard |
hij komt er niet meer te staan.. ik ben klaar met die kerel haha
hij wou gister 8.000 euro voor me golf geven en toen was ik nie zo happig en nu denk je van ja! dus ik bij hem langs maar hij was nie thuis dus bellen begint hij ineens van ja maar.... dus ik ben klaar met hem haha hij komt wel bij me oma in de garage te staan ;) |
All times are GMT +1. The time now is 05:09. |