![]() |
|
||||
|
||||
![]() Echt afstotend is het niet geworden vind ik.. Maar in het echt lijkt het me dus echt niks :p :biggrin:
|
||||
|
||||
![]() Quote:
erik, hoeveel inchjes wielen zit er onder? 16 ik vind het wel supergaaf staan
|
||||
|
||||
![]() Ik denk dat ze hier wel ongeveer 16" zijn, maar ja die zijn niet te betalen hoor! denk dat 15" ook al erg mooi zal staan.
|
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Netjes hoor jeroen!! |
|
||||
|
||||
![]() Ik zou die auto niet verkopen hoor! kun je op een makkelijke manier een hele mooie auto van maken! kleur is erg gaaf trouwens
|
|
||||
|
||||
![]() nou heb er ook maar een paar gemaakt !
|
||||
|
||||
![]() Jammer dat die pirelli wielen niet zo groot geleverd zijn! was anders wel erg cool geweest!
|
|
||||
|
||||
![]() Pirelli max 15", eerste de beste Alfa Romeo die je tegenkomt.. eigenaar aanspreken en voor een appel en een ei meenemen
![]() Wat me ook erg mooi lijkt staan onder deze zijn gepolijste parabool velgen van de TT.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Leuk onderschrift ![]() Komt een Groninger in Frankrijk bij een ijsco boer:"Mag ik wel twai van dai ijsco's?" vraagt de ijscoboer:"Deux?" Groninger:"Nee jong, bevroorn!" |
|
|||
|
|||
![]() hmpf ben niet de enige met bbs dus hehe, |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ook leuk..maar ik begrijp geen gronings... ![]() |