![]() |
wie wil ff fotoshoppen?????
kan er iemand met een mooi fotoshop programma mijn auto er iets anders uit laten zien?
andere wielen eronder (in ieder geval mooiere wielen dan dat er nu onder zitten) en nog iets meer verlagen zodat ie meer voorover komt te staan alvast bedankt |
fotosoepje komt eraan ;)
kan ff duren, maar dan weet je ook dat het goed gebeurt :D |
mooie kar man!
|
Quote:
hij is te koop |
verkoopfoto's nodig ? :D :D
|
Quote:
nee wil gewoon ff zien hoe het staat met andere wielen en iets meer verlagen wil m gewoon zo verkopen, en eigenlijk niks meer aan doen, maar wil toch wel ff weten hoe het staat |
|
hoeveel moet ie gaan kosten? en wat voor blok ligt erin?
|
Quote:
koel :cool: :cool: |
Quote:
er ligt een 8v gti blok in motorcode ev, bj 86 doe een bod |
Quote:
laat maar :biggrin: zoek eigenlijk een 1300 (of je moet onder de 500 euro gaan zitten, maar zal wel niet met een GTI) |
|
![]() |
|
Jullie zijn toch zo creatief bezig, ik wil deze velgen eens onder een golfje zien, kijken hoe dat er uit ziet! Het gaat om die onder in het midden. Ik vermoed dat het niet uitziet.. Maar wil het gewoon eens zien.
![]() |
Nee daar ga ik echt geen tijd insteken hoor! dat ziet er niet uit kan ik je zo al vertellen :D
|
is ook wel zonde van de tijd eigenlijk.. :tongue: Maar het zou natuurlijk wel heel egr gedurfd zijn :biggrin: :tongue:
|
Ik ben effe zo gek geweest om hier wat tijd in te steken....
en voor het geval vwleusden straks een foto nodig heeft voor 'opsporing verzocht' heb ik de Golf effe groen gemaakt. :D :D ![]() |
Quote:
Woehahaha brul brul ! |
haha..photoshop dr dre er gelijk ff in :D
|
All times are GMT +1. The time now is 18:21. |