![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Daar ben ik het niet mee eens! ![]() verder wel een toffe jetta, maar de wielen vind ik ook te breed het ziet er nu te lomp uit imo, wit is trouwens wel de bom!! |
|
||||
|
||||
![]() @Misha..................gelukkig vindt je het zelf mooi
|
|||
|
|||
![]() Vind het zelf breed wel mooi, die smalle vallen zo diep weg onder de auto.
Verder vind ik zelf die bandjes 165-40 helemaal niks, ben al blij dat ik van de 165-50-15 bandjes af ben ! Mischien de wielen eens netjes zilver spuiten/coaten of wat met andere doppen expirimenteren. Eerst op zoek naar een ander interieur en mischien een iets meer bescheiden einddemper. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik vind breed ook wel gaaf, maar dit is te breed en te groot vind ik.. een brede 14er of een brede 15er kan heel dik zijn, moet wel combineren met de goede laagte nu heb je relatief grote, brede wielen waardoor het een nogal lompe auto wordt, ik hou meer van subtiel ![]() smaken verschillen, ben benieuwd naar de vorderingen Jan! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
stoere jetta man ![]() @tiefflieger wat voor uitlaat zit er nu onder dan?
|
|||
|
|||
![]() Zit nu een 1x100mm eindpijp op, wil er een kleine ovale op of mischien iets in tdi stijl maar dan met dunne pijpjes...
@misha: Had ook liever 15" gehad maar vind dit ook wel leuk, 14" was eigenlijk geen optie omdat ik dan weer heel laag had gemoeten om het iets te laten lijken. Kan nu bij ons in de buurt over alle drempels/ stoepen heen en dat is heel lang geleden ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dat straatje bij jou achter is inderdaad een hele opgave, ik weet nog wel toen ik die smoked lampen op kwam halen.. verstandig om m daar ff te parkeren ipv erin te rijden, dan was het wss niet goed gekomen.. wat een joekel ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hier nog eentje...
![]() Setje G60 randen op de voorschermen zullen hem denk ik goed staan. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Inderdaad, breed is leuk maar vond de Misha stijl ook gaaf. Je kunt ze ook altijd nog zilver spuiten, mocht het mislukken kunnen de doppen er weer op, en lukt het dan steekt het mooi af. Quote:
![]() ![]() ![]()
En voor de bekeuringen: www.flitsservice.nl Last edited by JurjenV : 09-12-2007 at 20:47. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
volledig mee eens, smallere velgen stonden hem veel vetter!! verder wel mooie jetta ![]() grts |
|
||||
|
||||
![]() Ik vind het vet, echt super. Denk dat je het ook eens zonder doppen moet zien...
|
|
|||
|
|||
![]() Nieuwe update :
Toen ik vorige week op mijn werk bezig was met het schuren van de 16" wielen kwam er toevallig een klant met de vraag of ik mischien interesse had in nog een setje... Bleek een setje in 15" te zijn in 8 en 9J en antraciet gespoten. Precies de maten die ik in eerste instantie wilde en de prijs was goed dus maar meteen gemonteerd en de 16ers verkocht ! Nu kon de schroefset weer lekker omlaag en dat kon de Jet best gebruiken ![]() Verder heeft de einddemper wat eerder dan verwacht de geest gegeven, hij was al op enkele plekken gelast en nu begonnen de schotjes ook nog te rammelen dus maar een nieuwe orginele besteld. Even de uitlaat voor montage zwart gespoten, staat iig een stuk netter dan de aangelaste pijp die er op zat ! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zo dan, dit is vele malen beter vin dik
|
||||
|
||||
![]() Vind ik ook
![]()
|
|||
|
|||
![]() super jetta en dit setje staat super
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() cool man staat echt vet die set wielen , vele malen mooier dan die andere !!
En voor de rest super wagen !! |
|
||||
|
||||
![]() deze zijn echt een stuk beter!
goede kleur, goed model, nette naafkapjes, mooie waardes en om het af te maken ligt de jetta ook mooier nu (lager) netties! |
|
||||
|
||||
![]() Precies dezelfde als die wat ik heb
![]() Vind deze kleur ook wel cool, eens kijken voor volgend jaar ....
|
|||
|
|||
![]() Ziet er goed uit met het verbreed staal !!