![]() |
Mijn Jetta MK2 .
Het moest er weer van komen, de zwarte en vooral de blauwe Jetta die ik de afgelopen 1.5 jaar heb gehad hebben mij Jetta-verslaafd gemaakt en nu dus weer een Jetta aangeschaft !
De bedoeling was eigenlijk om tot volgend voorjaar in het legergroene rat-Golfje te rijden wat net klaar was maar deze Jetta kwam te koop en ik kon de Golf leuk inruilen dus die keuze was snel gemaakt :D . het is er een geworden uit 1991, en wel een witte :screwy: . Na een rondje rond de auto bleek het een hele nette te zijn en dus moest hij mee naar huis, heb hem ongeveer een maand nu maar vanwege wat technische probleempjes niet eerder de tijd en zin gehad om er wat aandacht aan te besteden. Hij loopt nu gelukkig weer goed en dus kan het project van start, ik ga het deze keer lekker rustig aan doen en hoop hem als het nieuwe meetingseizoen begint wat completer te hebben... De auto was bij aankoop al voorzien van een verlagingsset 80-60, donkere koplampen, heldere achterlichten, LM Sebrings matzwart met nieuwe 165-50-15 Bridgestone's en USA kentekenplaatjes voor en achter. Dit is er inmiddels al gebeurd : Wat technische dingetjes vernieuwd ( grote beurt, ontsteking, vacuumvervroeger, lambda, bougies en kabels, rotor en verdeelkap, radiateur enz. USA plaatjes verwijderd, mag niet van oom agent en vond het niet mooi ook dus ff 2 nieuwe laten maken. Heldere achterlichten zijn vervangen voor nieuwe Hella GT's en de Sebrings hebben een wit randje gekregen ! Ook moet de voorruit nog ff vervangen worden omdat ik met het strippen van een kabeltje van een dashboardspeaker iets te enthousiast met de tang tegen de ruit getikt heb :( . Verdere plannen : Er moet eerst een ander interieur komen wat beter zit, denk aan een GTI, GT, Corrado int.... Dan heb ik nog wat plannen met de audio, er moet een nieuwe versterker komen en de 12" baskist moet plaats gaan maken voor een 15" . De antenne op het voorscherm mag weg, en gaat plaats maken voor een GTI dakantenne, OF gewoon een (binnen) ruitantenne. Dan de velgen, de Sebrings mogen de komende wintermaanden lekker blijven zitten, ideaal dankzij de zwarte kleur en de nieuwe banden... Maar tegen het voorjaar moet er wel een dikke set velgen onder, mischien iets van Steffan of Borbet T in 8/9x14, of een dikke set staal, als het maar lekker dik en breed gaat staan. Genoeg geluld, hier de eerste foto's : ![]() ![]() ![]() ![]() |
witte randje op de Sebrings is cool
|
Coool zo'n witte jetta :woowoo:
|
Leuk ding Jan ! ,en ook een mooie kleur ,dat wit :thumbup:
Veel succes ermee! |
mooie auto jan veel geluk er mee .
|
enne jan hoe is ie ziet er in ieder geval dik uit
|
Hou je 'm nu langer dan een week? :D
|
Heb hem al langer als een week...
Bedoeling is om hem wel een hele tijd te houden ja, nog steeds spijt van de verkoop van de blauwe dus dat ga ik niet nog eens doen. En technisch is hij nu helemaal goed, dus hoop dat dat ook ff zo blijft ! |
Vandaag de auto ff goed schoongemaakt, Aeroblade's gemonteerd en niet te vergeten de VF stickers .
Meteen een foto gemaakt van de Hella's die er nu in zitten . ![]() ![]() ![]() |
Ziet er goed uit hoor
"Proper bakkie" |
Mooie Jetta!
Veel plezier ervan:D |
dikke jetta !!
plannen klinken goed ;) !! gr. Martijn |
Vette Jetta !!!
Ik wou volgende seizoen ook een wit lijntje doen maar jij hebt die nu dus al :D :thumbup: Stoere Jetta :cool: :woowoo: |
Nou dat interieur is beschikbaar hoor, maar je meot je PM even lezen ;)
|
Quote:
:screwy: Dit is al dik... :D maar ja...ieder z'n ding he...;) Grz Niels |
Tijd voor een update.
De auto heeft inmiddels een nieuwe voorruit, met blauw getinte zonneband. Verder is er vorige week, op de terugweg vanuit Essen een schokdemper kapot gegaan, was ingeveerd en kwam niet meer omhoog :( . Had dus gewoon een nieuwe kunnen monteren maar dit leek me het ideale moment om meteen maar een schroefset te monteren. Deze was binnen 2 dagen binnen en dus meteen gemonteerd. Bleek dat de remblokken voor, en een wiellager achter ook hun beste tijd hadden gehad dus deze ook meteen meegenomen. Omdat er nu toch een schroefset onder zit maar meteen gaan kijken voor wat bredere wielen, vond de Sebrings (vooral met de zwarte kleur) nogal wegvallen onder de auto en dus gisteren even een ritje gemaakt naar de kop van Groningen (totaal 680 km, 8 uur onderweg geweest :screwy: ) en thuisgekomen met 8x16" staal met 195-45-16 en VW doppen. Zit er inmiddels allemaal onder en dankzij de megastugge schroefset nog behoorlijk dicht tegen de banden/ wielranden aan kunnen gaan terwijl het (bijna) niet aanloopt. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ziet er erg mooi uit hoor, super trunker :thumbup:
Groeten |
ik vind het een mooie jetta, maar deze velgen zo vind ik niks, als ze nu gewoon standaardbreedte waren ipv zo breed had ik het mooier gevonden. verders mooie auto :thumbup:
|
Lijkt super...................breed is goed............. :thumbup: :thumbup: Met standaard breedte lijkt een auto lang zo dik niet.
Super wagen zo :woowoo: :woowoo: |
Super ding!
Het rooie biesje om de gril staat echt super! ________________ Slow But Low |
All times are GMT +1. The time now is 18:43. |