![]() |
|
||||
|
||||
![]() geef maar een kreet als het zo ver is , wie weet komen we er uit
![]() maar dit jar zal hem denk nie gaan worden Quote:
|
|
|||
|
|||
![]() ik geef wel een gilllll
|
|||
|
|||
![]() zo tijd voor wat foto s
nr 1 is druk aan bouwen (leidingen en aandrijf assen) nr 2 leidingen op de plaats nr 3 donor type 1 gehaald (wie er nog iets nodig heeft pm me maar) nr 4 de polo van mn broertje op sloffies gezet l ![]() ![]() ![]() ![]() binnenkort weer wat pica s |
|
||||
|
||||
![]() netjes andy
![]()
|
|||
|
|||
![]() Zo weer ff aan t klooien geweest
![]() alle mechanische dingen zijn aangesloten nu de elektronica nog (nog geen zin in in de spaghetti) ![]() net nieuwe koplampen besteld (hella) lastig te vinden voor een type 1 maar ik heb ze. ook gelijk maar even nieuwe knippers voor de stalen bumpersss gekocht ![]() binnenkort de bumpers en de velgen laten spuiten hoop ik ![]() computer plaatsen en kabelboom door t schutbord maken ff de schema s van de polo 1 en de 2f zoeken dan kan t om stekkeren beginnen dan nog even de vin aanpassen op de radiateur k heb een toyota vin die is een stuk platter zo heb ik meer ruimte tussen thermostaat en vin. dan de slagen erop en vloeistof erin accu eraan en starten o nee dan doet ie t nog niet moet nog een benzine pomp zoeken kan t mooi op noemen zo dan gaat t lekker snel alleen ik zal er wel wat langer over doen als de tijd dat ik t opschrijf ![]()
|
||||
|
||||
![]() heb je geen chrome bumpers dan?
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
nope staalllll dus er moet een verfje op werk voor meneer schulte ga ze binnenkort ff licht schuren en de wielen glad schuren bumpers zijn nieuw en nog in de grond verf wielen zijn nog epoxy groen komt vast een keer in orde grtjs andy
|
|||
|
|||
![]() Goed bezig!
|
|
||||
|
||||
![]() nice. Polootje gehaald dus
![]()
|
|||
|
|||
![]() zo maar weer eens een update denk
al weer een hoop gedaan spaghetti pijp eronder alle spullen op de radiateur en de binnen kabelboom na zijn aangesloten dus nog ff sleutelen en dan komt t moment start ie of start ie niet zak even kijken of ik nog wat picca s heb binnenkort ff uploaden in mn album dan drop ik ze daarna hier tot dan gr
|
||||
|
||||
![]() ben benieuwd andy
![]()
|
|||
|
|||
![]() ![]() de spaghetti in combi met t pracht werkje van chris eindelijk passend zodat de koelvin motor het thermostaat huis niet raken kan ![]() de spaghetti erin ![]() De mooie originele kap die bij de motor hoort met daarin een audi vin met platte motor gebakken als de motor loopt ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() mooi vlakke fin zeg, waar is die precies van?
|
|
|||
|
|||
![]() @ marcski Het frame is van een polo 2 f en de vin zelf van een audi a4
Updat voor dikkkkie als de wielen klaar zijn gaan we foto s maken en aan de slag met schuren en strak maken de uitlaat heb ik nu compleet powersprint 45 mm Ik hoop m van de week eronder te hangen de kabels voor t ice gebeuren gaan er ook in dan zit dat mooi onder de bekleding hier een daar wat anti trilllll matten ik zal binnenkort eens wat foto s maken hier nog een wat oude foto s ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() ik zie dat ik m slecht bijgehouden heb t topic
was wat dingen vergeten (erg druk geweest ) Wat is er gedaan en wat moet er nog gebeuren Wat gedaan , met hulp van jellehier is de electronica gedaan na wat klooien en pielen en vervangen en uiteindelijk de benzine leidingen op de injector rail omdraaien liep de auto toen heb ik een klein test rondje gemaakt. t volgende was de stereo en de uitlaat kopen dat is allemaal binnen wat nog te doen de wielen liggen bij de spuiter als die klaar zijn de banden erom en dan passen op de auto ik hoop de uitlaat er van de week onder te hangen en volgende week donderdag gaan we strak maken (koffie staaat klaar dick) en als ie dan eenmaal strak en glad is is t tijd voor een nieuw laagje verf erop dat was t wel weer fffff
|
||||
|
||||
![]() mooi andy,geen foto's?
![]()
|
|||
|
|||
![]() zo hier een wielen foto
![]()
|
|||
|
|||
![]() ZO EN NU DE FOTO S VAN DICK ZN SNELLE WERK (hardstikke bedankt)
![]() ![]() ![]() in t zonlicht is het echt mooi allemaal vw kleuren l90e en ? parelmoerblauw nu de auto nog strak maken en spuiten er komt vaart in (thanks dick)
VW POLO 1f 1981 project ![]() VW Touran familie cross ![]() VW POLO GTI 6r 2011 WIT is nu de daily ![]() Last edited by 2sneaky bora : 14-08-2010 at 17:20. Reason: picture s |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() thanks appie
ik heb ze nu dubbel hahaha mijn toetstenbord pakte de goeie toetsen niet dus heb m even opnieuw opgestart nu extra kijk plezier