![]() |
|
||||
|
||||
![]() ziet er weer super uit andy
![]() over de remmen van m'n ex-polo,er zaten goedkope blokken op van een vaag merk,de blokkeerlippen waren te lang,is gewoon een stukje afgeflext.spacertje is ertussen weg nou.
|
||||
|
||||
![]() golf gti klauwen werken prima, die zijn zonde beugel
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() .
Last edited by Sjon : 29-10-2015 at 18:16. |
|
|||
|
|||
![]() thanks sjon. Ik heb het al opgelost. Heb m'n g40 remmen geruild met m'n sleutel maat. Voor een paar gti remmen. Dus van de week ff passen. En rood maken. Zaterdag op vakantie en als ik terug kom maar eens druk aan't blok opbouwen beginnen. Gr
|
|||
|
|||
![]() Ziet er weer prima uit!
|
|
||||
|
||||
![]() ziet er weer verdomt netjes uit
![]() |
|
|||
|
|||
![]() thanks mensen. K baal alleen dat ik geen tijd heb om iets te doen. Morgen op wintersport druk druk. Als ik terug kom eerst maar ff flink aan de slag. . . . . . . . Gr andy
|
||||
|
||||
![]() Ajjj, dus dan waren mijn remklauwen een miskoop..... jammerrrrr..
Gelukkig wel goed gekomen lees ik! Groeten en fijne wintersport.. |
|
|||
|
|||
![]() zo we hebben er weer eens iets aan gedaan zal vanavond ff wat foto's posten. De kabelboom helemaal kaal gemaakt en er weer een mooie bos ingepakte spaghetti van gemaakt. Zit wel een hoop verschil in met de oude boom dus moet denk ook de binnen boom vervangen. Heb al een vraag thread in het polo stuk gezet. Kijken wie de beste oplossing en optie heeft. Dus reaktie hoe en wat is altijd welkom. Gr andy
|
||||
|
||||
![]() ben benieuwd andy
![]()
|
|||
|
|||
![]() zo ff een pica en een idee selecta polo
hulp van me kleine meissie bij het uitpluizen van de kabelboom ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() komen er ook lijsten op de zijkant dan?
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
mooie bumpertjes ![]()
|
|||
|
|||
![]() @ chopmeister. Die met die rode striping dat is m'n voorbeeld. Ik ga voor dezelfde stripe maar dan in de kleur van m'n bumpers en wielen. En wat die kleur word das nog een verrassing. :-) @ frank. Ik heb buuntje z'n ori staal dus geen chroom op mijn slee. @ iedereen ben nu druk met de kabelboom. Denk dat het wel een aardig karwei word? ? ? ? ? kabelboom was wel gezellig sanen met m'n kleine meid op de grond in de ochtendjas :-)
|
|
||||
|
||||
![]() hebbie al zo'n striping dan? ik heb m op de steilheck zitten van de freule
![]() Arno83 op het polo register ff een pm sturen die heeft deze op de steilheck ook na laten maken ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ben geen fan van engelmann spiegels maar die witte op RSen is da bomb
![]()
|
|||
|
|||
![]() ik laat de stickers hier denk ik maken ken wel een adres alleen de kleur zal wel lastig worden. Maar meestal kunnen ze van alles bestellen. @ gerben. Spiegels zijn wel gaaf maar denk dat ik bij origineel blijf. Heb echt geen zin in die kabelboom maar wil de komende weken wel ff vaart maken. 5 maart ga ik weer ff een week naar de sneeuw dus snel aan de slag
|
||||
|
||||
![]() wow wat een berg foto`s ghopmeister
![]() ik zoek ook nog wat inspiratie dus de foto`s zijn super ![]() Quote:
|
|
||||
|
||||
![]() dit ziet er wel erg gaaf uit