![]() |
|
|||
|
|||
![]() Goedendag,
omdat het ernaar uit ziet dat mijn g40 blok en remmen volgende week zondag worden verkocht kan de rest van de auto in onderdelen weg, Er kan gereserveerd worden, pas als het blok eruit ligt mogen er onderdelen weg. Achterlichten, set van 1 Engelse en 1 Nederlandse, links en recht symmetrisch! 75 euro ![]() aluminium Wiechers stabilisator stangen, v boven v onder b achter 150 euro ![]() Wellemsblokken rondom, dus draagarm, stabilisatorstang en achteras. 80 euro Eibach verlagingsset met koni geel schokdempers, 3 jaar oud, rijd perfect 350 euro ![]() Leder g40 stuur 75 euro Lederen schakelpookknop incl hoes 15 euro elektrische raam systemen links+ recht + knoppen en gedeelte uit het dashboard voor de inbouw. 125 euro deurbakken voor 16,5 cm speaker, zeer mooi 40 euro Koplampen smoke elektrische verstelbaar + knipperlichten smoke. 90 euro Koplampen elektrische verstelbaar + knipperlichten wit 50 euro Sebring g60 velgen matzwart met 195 45 conti banden, wel aan vervanging toe 175 euro motorkap lifters 20 euro G60 voorremmen, dus nieuwe adapters g60 remankers en lupo gti klauwen, 150 euro corrado g60 astappen achter 75 euro allu golf 4 , audi a3 achterremklauwen links rechts nieuw, 75 euro verder vraag maar raak, alles is er dus behalve het blok en de g40 voorremmen. Het gaat om de volgende auto ![]() Bij interesse mailen naar wouterprins @ hotmail . com de inbox/bericht functie hier werkt bij mij niet goed namelijk |
|
|||
|
|||
![]() ga je de binnen kabel boom verloren? En wat vraag je ervoor? Gr andy
|
||||
|
||||
![]() ik zit verlegen om de bestuuderszijde wielkastrand voor....
|
||||
|
||||
![]() Als je nog een tellerunit hebt die volledig werkt, geef ik er 40 euro voor inclusief verzenden
|
|||
|
|||
![]() heb wel belang bij het rechter voor scherm...
mvg simon |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
die wil ik wel van je overnemen ![]() en wat voor interieur zit er in? toevallig niet net zoals deze op de foto? Zo jah wat moet ie kosten en hoe is de staat? |
|
|||
|
|||
![]() mensen , alles is reeds weg, ben vergeten het topic te sluiten
|