![]() |
|
|||
|
|||
![]() nieuwe digitaale tacho's springen ook op rust als je stil staat
Maar mijn auto gaat dat niet en waarom we moeten aantonen dat we vrij zijn geweest . mijn werkgever moet het meer verklaren . Waar ik was in de tijd dat er niks op mijn digipas staat regel is zo krom als wat . |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hoeft niet eens dezelfde auto te zijn. Ik heb geen vaste auto maar moet me uiteraard wel aan de rijtijden houden.. Als ik elke dinsdag en woensdag met een andere auto zou rijden voor 24 uur non-stop zonder digitale pas maar met een oude tacho kan ik in principe die schijven zo uit het raam gooien. Een verlofbriefje zou dat moeten voorkomen maar het is de grootste onzin. De baas kan in principe zelf bepalen of hij verlofbriefjes uitschrijft. Is nergens geregistreerd en nergens aan gekoppeld. Dus in principe kan ik voor elke foute schijf een prullenbak zoeken en een verlofbrief halen. de digipas maakt dat een stuk moeilijker, maar je hebt er altijd die met 2 passen of op naam van een collega die op vakantie is rondrijden. Het is net zoals met nieuwe belastingregels.. ze zijn nog niet bedacht of ze zijn alweer te ontduiken. En de mensen die een overtreding maken maar niet frauderen zijn de lul met mega boetes. Het is namelijk geen verkeersovertreding maar een economisch delict aangezien langer doorrijden dan je collega's een vorm van concurrentie vervalsing is.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
de tering, je zal het maar in moeten halen op een provinciale weg ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Met 'n 1.3 of een 1.6 automaatje. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Je moet niets inhalen, je mag inhalen ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Respect voor degene die daarmee achteruit gaat steken
![]()
|
|||
|
|||
![]() alberto vandaag gespot op de a30? koopman met achterop vag fryslan! kwam je voorbij met een groene/blauwe g40 thv het bp station
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Of je heet Adrie Visbeen, en je ziet 2 nieuwe dolly's afgeleverd worden en je verveelt je een beetje..... Dan ga je toch lekker een half uur om je eigen kantoor heenrijden ![]() http://www.youtube.com/watch?v=R1yN...feature=related
|
|||
|
|||
![]() hij is wel leuk Jaap .
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Met 3 rode sprinters er op zeker dat was ik niet ![]() bij mij staat er VW-SPEED.NL achter op |
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() vandaag weer even bezig geweest met de andere hobby van me
de nieuwe CAO in het beroeps goederen vervoer de werkgevers hebben een prachtig bod gedaan , 1% meer loon per 1-1-2011 dit jaar krijgen we er 0,0% bij ![]() dike prima dus .... NOT we gaan dus ook even de reactie afwachten van de rest van nederland en 6 okt is het laaste overleg met de werkgevers word het niks ....gaan er acties komen Wat gaan we dan doen ....30 km/h rijden 1,5 uur lang 6 rondjes om de rontonde in Joure , met 15 km/h enz enz heb er nu al zin in ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() vandaag is er dus een eind bod gekomen van de werkgevers
voor 2010 een loonsverhoging van 0,0 % en voor 2011 per 1 januari 1,5 % en per 1 juli 1% maar de gemaakte afspraak van tegemoet koming ziekte geld van 0,6% moet er dan wee af dus als we accoord gaan krijgen de HH chauffeurs er 1,9 % bij op hun bruto loon tot 31 dec 2011 16 okt weer vergaderen wat we gaan doen .... Word vervolgd |
|
||||
|
||||
![]() tja.. gezien de tendens in onze en andere branches kan ik eigenlijk niet heel erg tegen zijn.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ik vind het maar niks dit aanbod van de werkgevers. het lijkt een beetje op een spelletje wat ze spelen. eerst zo weinig bieden dat men zich beledigd voelt, en dan opeens als een suikeroompje met dit volgens hun royale aanbod komen. waarom die geschoonde uitdraai er niet komt is voor mij ook een raadsel. ook de weigering voor die vakbondscontributie daar ben ik ook verbaasd over, het kost hun immers niets. ik denk dat ze hier niet aan mee willen werken omdat ze bang zijn dat als vakbondsleden 80 euro contributie terug krijgen per jaar, dat er dan veel meer mensen lid worden van de vakbond, en dat ze dat op deze manier willen voorkomen!! en natuurlijk wilen de werkgevers niet dat mensen van een uzb hetzelfde verdienen als hun eigen personeel. niks is makkelijker dan uzb personeel, vooral als uzb's er voor zorgen dat ze zelfs goedkoper zijn dan eigen personeel! de volgende stap is dan al het vaste personeel eruit en alleen nog maar uzb personeel er in. voor uzb personeel hoef je geen onderhandelingen te voeren over een cao, die stuur je naar huis wanneer het je zo uitkomt, en die hebben geen recht op welke vorm van scholing dan ook. en die kosten je ook geen 95 euro elke 5 jaar voor een nieuwe digipas!. alleen maar voordelen voor de werkgever. wij zijn volgens de werkgevers maar domme chauffeurs die ze met een kluitje het riet in kunnen sturen. ik ben tegen dit voorstel, Last edited by Alberto : 07-10-2010 at 21:40. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jezus Christus! Die Polakken laten tegenwoordig iedere imbeciel op zo'n vrachtwagen rijden... Ik zit hier maar achter de computer mee te sturen en te roepen "NEE MONGOOL!!! ANDERE KANT OP MET DAT STUUR KUT!!!". ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
nee de Frima Heisterkamp , laat ze naar de lokale LIDL rijden ![]() dus parkeer daar niet uw auto ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Sinds kort werk ik ook in de logistiek, alleen beperkt het zich een beetje tot kantoor. Ga binnenkort wel wat dagen mee als bijrijder zodat ik toch wat meer doorkrijg hoe het vak nu precies in elkaar steekt. En om wat ervaring op te doen in deze jongens:
![]() ![]() en de appeltaart XXL: ![]() |