![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
je ziet het inderdaad wel dat hij scheef ligt maar t valt mee.. Hoorde gisteren iemand zeggen dat het bij een lupo GTI 5 bak niet is ![]() binnen stond een hele gave blauwe.... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
En dat het weinig 'beleving' heeft, voelt helemaal niet snel aan. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Lupo moet eigenlijk 2x dat vermogen hebben? ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
met 160 pk onder de kap wel ![]() dr stonden er igg een stuk of 6 waarvan de blauwe de mooiste ![]() Last edited by dikkontt : 20-07-2010 at 16:43. |
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hierbij het 4e deel alweer van de MIVW meeting. Dit deel is afkomstig van Ronald, en later deze week volgt het laatste deel van Stephan! Veel kijk plezier! ......
![]() Preview: ![]() ![]() ![]() Wil je de hele reportage zien ? Ga dan naar http://www.carbonvision.nl |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
jaaaa, koop ik porsche wieldoppen voor mijn in origineelstaat zijnde 78er Audi ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Maarten, maak ze even zichtbaar voor de mensen die geen hijfs hebben
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Het was weer een erg gave meeting wat ik er van heb gezien. Heb dit jaar weer de vrijwilligers voorzien van een hapje en een drankje, volgens mij zijn wij Niels een beetje vergeten omdat de jetta een beetje was na gezakt en ik de dorpel van de aircooled hal niet meer over kon
![]() O ja, nog excuses aan de mensen van de fotoshoot, Ik ben een paar keer er door gereden. ![]() Volgend jaar ben ik er zekers weer bij, het was weer erg leuk om te helpen! |
|
||||
|
||||
![]() Ja was zeker weer bizar blijkt als ik de foto's bekijk!! Overdag geen tijd gehad om de auto's te bekijken
![]() Gelukkig zijn er dan nog foto's dat je kan zien van: Joh was die er ook?! ![]() En zeker blij om na een lange tijd weer eens in mn MK3 te rijden ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zijn er toevallig nog mensen die foto's van mij en mijn zoontje hebben hier?
Reed namelijk aan einde van de middag nog eens rustig over het terrein met m'n toppertje en zijn wel aantal foto's gemaakt. Dus mocht iemand deze hebben,ik hou me aanbevolen. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik vind het geen kijk, die rode velgen.. maar het zal vast wel hip zijn.. ![]() supernette gti zo te zien.. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Zo eindelijk ff tijd om te reageren!!
Was weer een super meet, heb er helaas weinig van kunnen zien omdat ik met mijn standje stond, maar gelukkig kwam mijn broertje me even aflossen zodat ik even een wandelingetje kon maken. Wat heb ik staan kwijlen zeg. Gewoonweg weer een topmeeting ! Heb alweer zin in volgendjaar. P.s. heb weer genoeg te doen want heb mijn golfje 1 nog niet gezien tussen de foto's. Dus daar moet aan gewerkt worden ![]()
|
||||
|
||||
![]() Bedenk ik me na 2 dagen.. Waar waren de type2detectives?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Relaxed. Gefeli! ![]()
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() So ... iemand van hier ?
Quote gastenboek mivw: Stonden in de verkeerde Valkenburg!!!! 300km omgereden voor jan l. in valkenburg (LB) waren wij ook niet de enige die verkeerd waren, een stel duitsers hadden ook al 1,5 uur gereden voor een meeting in valkenburg. Iets beter laten weten waar het precies is was wel fijn geweest, voor de tomtom was het lastig vinden,moest je echt katwijk invullen,en dat staat nergens aangegeven naar mijn weten.Waren er nog meer auto's geweest!!! Uiteindelijk 'na 5 uur rijden' toch aangekomen, en vond het een goede meeting,petje af en ga zo door. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() * zucht *
|