![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zo laat als jijzelf wil.
Je maakt je eigen weekend zo lang als jezelf wil ![]() Camping/weekend bezoekers kunnen komen wanneer ze willen dag bezoekers ook trouwens alleen moeten die na een vooropgestelde tijd weer weg zijn..
|
||||
|
||||
![]() en anders houden wij een plekje vrij komt altijd goed!!
|
|
||||
|
||||
![]() ben echt super benieuwd en zoals het er nu naar uit ziet moet het ook wel gaan lukken als de uitlaat van mijn maat z'n mk2 optijd arriveert! mijn golf staat helaas nog op de brug zondag..
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() Nog paar daagjes! Heb der zin in
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Inderdaad,zo laat als je zelf wilt maar rond 17:00 18:0 gaat de bbq aan dus zou ik proberen voor die tijd aanwezig te zijn ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nog de laatste dingetjes aan de auto doen om enigszins representatief voor de dag te komen. Hopelijk is alles optijd binnen. Nu al zin in met het weer van deze week!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Anders een kalkstift kopen en heel groot RATLOOK op je ruiten schrijven ![]() Mijn auspuff is ook verroest, je hoeft je niet te schamen :P (daarbij is mijnes ook nog een lange dunne roestige slappe jap)
|
||||
|
||||
![]() zoals het nu lijkt rijden wij dus met zo'n 15 auto vanuit friesland richting well!!
wordt vanavond nog effe doorsleutelen wat ben weer vanalles tegen gekomen zoals lekke waterslang lekkende borgring versnellingsbak etc etc!! en anders neem ik de avant mee schilt weer een tent ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat kan ook altijd nog. Nee, ik was het niet van plan. Komt jouwe nog naar Australië, of blijf je sky high?
|
|||
|
|||
![]() Gerard & Peter: hartelijk dank! Dan komt dat dus goed! Op de zaterdag moet er namelijk eerst nog wel wat gesleuteld worden, is en blijft de sleutel-dag van de week natuurlijk! Dan komen we in ieder geval voordat de BBQ aangaat aanzetten
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Heb inmiddels bevestiging van internationale bezoekers uit: Belgie, Duitsland, Engeland, Zwitserland, Friesland
![]() |
|
||||
|
||||
![]() hey mensen,
het is weer bijna zover dan is het weer weekend. en dan kunnen we naar een mooie meeting. het weer zal ook goed worden dus volksdub hier komen we. grtz eddy
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Vergeet BBQen niet ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ff afwachten met welk hok ik kom, zoals het er naar uit ziet, wordt het de daily, maar we hebben nog 2 dagen
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Quote:
Hij gaat samen met Misha op een stoeltje zitten voor z'n bbsen ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
G60 vind ik eigenlijk leuker hoor ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Quote:
die moet ook mee , wit is nu wel uit de mode Opper ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ik weet dat hij zijn best doet om hem meetenemen. Anders moet ik die 2 kratten warsteiner zelf opdrinken. ![]() |