![]() |
|
|||
|
|||
![]() Help!
![]() De kilometerteller van mijn golf werkt dus niet. Stond op het punt om een nieuwe kmteller kabel te kopen maar toch maar eerst even gekeken of het wel aan de kabel lag. Nu blijkt dat de kabel nog goed is, kmteller zelf ook. Nu mis ik echter het wormwiel dat aan de kmteller kabel zou moeten hangen. Als ik de kabel verwijder is er niks te zien of te voelen in het ontstane gat. Kan het zijn dat het wormwiel verwijdert is door de vorige eigenaar of dat het los ligt te slingere in mijn bak? Ik heb echt schrik om te rijden nu uit vrees dat de bak zal sneuvelen. Ik moet wel zeggen dat ik een schuurend geluid hoor rechtvoor tijdens het rijden; Volgens mij is dit de homokineet aan de rechter zijde aan de bak kant, kan dit iets te maken hebben met het vermiste wormwiel? Veronderstel van niet? |
|
|||
|
|||
![]() En het wormwiel is gevonden.. lag los in de versnellings bak. Gelukkig is deze van plastiek en heeft deze geen schade veroorzaakt denk ik.
Ander vraagje, Krijg de versnellingsbak niet in eerste, zou dit gewoon op te lossen zijn door schakelstangen af te stellen of zou het kunnen dat het wormwieletje toch schade heeft aangebracht? |
|
|||
|
|||
![]() zou goed kunnen dat je ff je stangen moet stellen.. Volgens mij is er een recent topic dat daar ook over gaat
![]() |