![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hierbij bied ik mijn, door Cultwheels opgeknapte AC Schnitzer velgen aan.
Het gaat om 15 inch velgen 4x100 7J breed ET20 (naafdiameter 57,1). De randen zijn gepolijst, er zitten nieuwe ventielen in en er liggen nieuwe 185-45-15 banden omheen. Nadat ze opgeknapt zijn is er niet meer met de velgen gereden. inruil mogelijk met een dik setje 16 of 17 inch... prijs: verlaagd naar 550 eurie. ![]() ![]() Last edited by SjonnieG40 : 16-07-2010 at 22:30. |
|
||||
|
||||
![]() Zijn de banden evt ook los te koop?
|
|||
|
|||
![]() nee helaas...gaat als set weg....en de banden zijn nog splinternieuw....dus voor "weinigâh" zou het zeker niet zijn!
![]() |
|
|||
|
|||
![]() prijsverlaging naar 650 euro!
|
|
|||
|
|||
![]() prijsverlaging naar 600 eurie.
|
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() inruil met een breed setje 16inch/17inch ook mogelijk....wel 4x100.
|
|
|||
|
|||
![]() ruilen tegen borbet A 16" 7,5j et 20
met dunlop sp9000 195 40 16 op in zeer goede staat met 2 setten centercaps greetz |
|
|||
|
|||
![]() prijsverlaging --> 575 euro.
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
sorry van de late reactie hier zijn de foto's ![]() als je op deze link klikt dan kom je op alle foto's terecht http://s263.photobucket.com/albums/...ife/borbet%20a/ mvg |
|
|||
|
|||
![]() zien er netjes uit....maar vind ze voor 16" eigenlijk te smal voor onder de variant...
|
|
|||
|
|||
![]() Welk merk van banden ligt erop? (sorry als ik er overgelezen heb =)
|
|
|||
|
|||
![]() Off topic een beetje maar in de Borbets heb ik wel interesse als ze los weg mogen, misschien dat jullie dan makkelijker zaken kunnen doen.
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
khb pm gestuurd ![]() |
|
|||
|
|||
![]() zijn idd Nangkangs!
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hey, ik heb een setje borbet velgen hier te koop staan.
16 inch, zo goed als nieuwe velgen en banden . 9j 4x100 zeker breed genoeg voor je variant en ook in noord holland. Laat maar horen of je het wat vind. |
|
|||
|
|||
![]() verlaagd naar 550 euro!!
|
|
|||
|
|||
![]() up.
|