![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Oké en het is geen probleem om hem uiteindelijk weer terug te zetten? |
|
||||
|
||||
![]() Komt zo los. Die strip zit op de deur, even platte schroevendraaier eronder en omhoog duwen.
|
|||
|
|||
![]() Strip is eraf, raam losgehaald en eruit getild. Vervolgens het mechanisme uit de auto gehaald:
![]() Knik in kabel binnenzijde motortje: ![]() Andere busje (die ik niet kon zien) is juist de boosdoener: ![]() Helaas een slechte foto, maar deze is dus afgebroken (in 2 delen), waardoor er weinig tot geen spanning op deze veer komt te staan en alle spanning naar de andere veer gaat. Hierdoor is die ook iets gescheurd en zit er een knik in de kabel, zoals op de vorige foto te zien was. Het lijkt me dus het beste om een nieuw mechanisme (alles wat op de foto te zien is) zien te vinden, neem ik aan? Last edited by KJ-Golf : 01-06-2010 at 20:00. |
|
||||
|
||||
![]() die knik zal niet zoveel problemen geven, het is inderdaad dat gescheurde/gebroken busje
|
|||
|
|||
![]() Heb gisterenavond het raam vasgeschroefd aan de binnenkant van de deur. Hij zit nu dus dicht en kan niet meer open. In de tussentijd zal ik dan maar een nieuw mechanisme moeten zien te vinden.
Maar nu kan ik hem iig weer normaal parkeren, omdat m'n raam dus dicht is nu. |