![]() |
|
||||
|
||||
![]() al iemand met foto`s van gorredijk?
Last edited by Wij-be : 30-05-2010 at 15:16. |
|
||||
|
||||
![]() Er viel niets te fotograveren? Gub en ik zijn er wel geteld 2 min geweest...
|
|
||||
|
||||
![]() hmmm,blij dat ik niet afgereisd ben dan.....
|
||||
|
||||
![]() ben er ook even geweest was niet erg druk om hier 1 mob foto meer heb ik niet gemaakt
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik zag Molle (editionblue) wel met een fotocamera rond lopen...
![]() ![]() ![]() Last edited by Geditionone : 30-05-2010 at 16:13. |
|
|||
|
|||
![]() Vanmiddag even naar gorredijk geweest.
Was rustig maar toch nog een paar foto`s gemaakt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by cees 2.0 : 30-05-2010 at 16:05. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
http://www.plaats.nl/gorredijk/ ![]() Foto,s waarvan ![]() ![]() Was een meeting van niks dus. ![]() We waren toevallig in Gorredijk op visite en reed er dus langs. Heb wel even gelachen van de vele (not ![]() ![]() Half 2 reden we er weer langs en alles was al weg. ![]() Last edited by Domi : 30-05-2010 at 16:22. |
|
|||
|
|||
![]() WOW!! 4 auto's op de foto tot nu toe
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Je bent nog langer onderweg in de Mac-Drive dan op deze meeting
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hier de fotos die ik heb gemaakt, niet veel maar toch wat.
Jammer van het weer ! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Jammer dat iedereen zo snel weg was, dat buitje stelde weinig voor!
Toen wij er rond 14.30 waren stonden er 1,5 opel... |
|
||||
|
||||
![]() Tsja, als iedereen zo denkt al sommige bovenstaanden wordt het ook nooit druk.
Natuurlijk zat de gemeente wel tegen met het geen vergunning afgeven voor de winkel, muziek, etc.
|
||||
|
||||
![]() dit zijn weer strakke plaatjes molle,
het was vanmorgen wel even leuk maar het weer wou niet meewerken wel jammer voor de organisatie maar het idee was goed. groetjes pieter. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Jammer dat je bent begonnen met foto's maken toen ik net weg ging ![]() Wel een mooie Fire&Ice die net weg rijdt naast het gele bordje op de achtergrond ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ooh was jij dat,dan had je jezelf ook wel even kunnen voorstellen aan de fotograaf ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
De Fire&Ice is hiervoor van zijn zwager geweest..............dus als hij mij nou nog niet kent............... ![]() en gister in Dokkum nog gesproken met hem,en is hij nog ff ''kritisch'' bekeken door de fotograaf ![]() Of misschien is er ''sellectief'' gefotografeerd,en is het niet de juiste ''smaak'' auto van de fotograaf ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Of hij heeft er destijds al genoeg van gemaakt ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dat zou het natuurlijk ook kunnen zijn ja ![]() Maar hij is toch wel een ''beetje'' veranderd.................. ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ben ook nog even wezen kijken, was toch opweg naar het uiterste topje van friesland voor een oliekoeler.
De weersomstandigheden waren ook niet optimaal voor een meeting. Misschien volgend jaar een betere opkomst.... Ondanks de slechte opkomst, was het er wel gezellig ![]()
|
|||
|
|||
![]() niks gemist zie ik wel , was ook zeer onduidelijk of het nu wel of niet door ging
+ het weer , jammer |