![]() |
|
|||
|
|||
![]() je mailbox zit vol
|
|
|||
|
|||
![]() Neeee Henri dat zie jij verkeerd........ de hal is vol
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hallo organisatie ik heb wel interesse om mijn auto jullie kant op te brengen.
Helaas krijg ik mijn mail terug wegens een volle inbox. Laat even iets weten bij interesse ![]() Michael
|
|||
|
|||
![]() Quote:
hahaha regel ff wat dan nico hey waar blijven je beloofde foto's |
|
||||
|
||||
![]() schop
Quote:
|
||||
|
||||
![]() Hier al meer info over bekend ????
Word niet snel op gereageerd dit topic iig ![]() Over een week of 6-7 is het ook alweer zover ![]()
|
||||
|
||||
![]() Hallo allemaal,
De hallen zijn inderdaad vol. We gaan binnenkort beginnen met het aanschrijven van de geselecteerde auto's. voorbereidingen zijn in volle gang en het ziet er weer goed uit . Veel nieuwe projecten die gepresenteerd worden vanuit binnen en buitenland. Dit topic kan op slot ,meer info volgt in het Event topic. http://www.volksforum.com/forum/sho...light=mivw+2010 |
|
||||
|
||||
![]() @ MIVW
![]()