Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Vraag en Aanbod > Archief
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





 
Thread Tools Search this Thread
  #21  
Old 16-05-2010, 12:52
Alberto Alberto is offline
Volksforum QUATTRO Donor - D.M.G.D.J.G.G.
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 12,484
Send a message via MSN to Alberto
Default

Quote:
Originally Posted by Fred

Enne....er gaat van de week nog veel meer de schrootbak in, het belangrijkste is er uit gesloopt inmiddels


gaat om het geld , 60 euro ...iemand blij maken met reserve delen zit er niet meer in tegenwoordig
liefhebbers onder elkaar
  #22  
Old 16-05-2010, 15:21
Fred Fred is offline
Postwhore
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,351
Default

Quote:
Originally Posted by Alberto
gaat om het geld , 60 euro ...iemand blij maken met reserve delen zit er niet meer in tegenwoordig
liefhebbers onder elkaar



Nee het gaat mij niet om geld, maar gebedel (en achteraf gaan lopen zaniken) is ook niet netjes he.. Toen ik laatst een onderdeel nodig had werd ik ook niet gespaard he...er was toen ook niemand die zei je mag het wel gratis hebben ...

Eerst vragen welke uitvoering het is, daar komt antwoord op, en uiteindelijk blijkt het om ÉÉN stoel te gaan, en die moet dan het liefst zo goedkoop mogelijk, en ik zou met de rest blijven zitten?? Het ging om een complete ste he...alles in een specifieke kleur....die dus niet meer te slijten is als ik één stoel zou hebben weggedaan. Nu is er iemand gelukkig met een complete set voor €60,--

Van de week gaat de rest met een grote grijns de schroothoop op
  #23  
Old 16-05-2010, 20:45
jettaracing's Avatar
jettaracing jettaracing is offline
Volksforum Aandeelhouder - Oil burnin' Maniac
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 4,870
Send a message via MSN to jettaracing
Default

Quote:
Originally Posted by Fred
Nee het gaat mij niet om geld, maar gebedel (en achteraf gaan lopen zaniken) is ook niet netjes he.. Toen ik laatst een onderdeel nodig had werd ik ook niet gespaard he...er was toen ook niemand die zei je mag het wel gratis hebben ...

Eerst vragen welke uitvoering het is, daar komt antwoord op, en uiteindelijk blijkt het om ÉÉN stoel te gaan, en die moet dan het liefst zo goedkoop mogelijk, en ik zou met de rest blijven zitten?? Het ging om een complete ste he...alles in een specifieke kleur....die dus niet meer te slijten is als ik één stoel zou hebben weggedaan. Nu is er iemand gelukkig met een complete set voor €60,--

Van de week gaat de rest met een grote grijns de schroothoop op


Ik had wel belang voor de HELE set ,en had er ook wel 50 euro voor over gehad , want ik heb hier nog een incomplete set staan namelijk .
Maar ik heb in beide auto al zo'n set ,en heb het dus niet nodig .
Maar leek me wel interresant om de set weer compleet te hebben staan , blijft voor mij ook hobby
En het gaat mij niet om 'zo goedkoop mogelijk' ,maar gewoon als hobbyproject ,dus dan wilde ik wel een leuk bedrag bieden , moet er tenslotte ook een paar uur voor rijden ,moet wel leuk blijven dan .
__________________
Golf Mk3 Variant TDI 110pk
Golf variant Mk3 family car
The White Turbo Jetta!


Quote:
Originally Posted by Misha
De ringen van een schroefset gaan maar 1 kant op hè.. en da's naar beneden



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 01:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum