![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik ben droevig.
|
|
||||
|
||||
![]() Eeuwige zonde van zo'n wagen.........
|
||||
|
||||
![]() ik had dit mijn zoontje van 2 en een half om 8 uur laten zien en hij is nu pas stil
![]() ik heb echt medelijden met die wagen,Maar OOk deze is te redden met veel liefde,geld,en verf en als ie hem toch liever zelf houdt kan ie beter afbranden om hem uit zijn lijden te helpen ![]()
|
|||
|
|||
![]() Geen idee of ik de juiste voor me heb.
Vandaag in ieder geval in Den Helder op het Duitse Auto Gala geweest. Stond ook een Porsche? bruine Rallye met cleane achterklep, M3? spiegels enz...... Volgens mij best afgeboerd dat Golfje, gozer was al de hele dag aan het trappen wat ik hoorde. Ook lekker met een koude motor, zonde!!!!! |
|
||||
|
||||
![]() Er zijn maar weinig goede rallye's te koop. Ik zou er ooit nog wel eentje willen, en dan weet ik ook meteen welke Rallye dat wordt
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Erg zonde altijd, zou toch gaag weer een rallye willen hebben.
Dus mocht iemand een a4 b6 zoeken... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
'n rooie? ![]()