![]() |
|
||||
|
||||
![]() Het zal wel een apart kastje zijn met een eigen geheugen. Hebben vrachtwagens ook!
|
|||
|
|||
![]() De intelliride is idd een apart kastje met 5 sensoren voor elke poot met een computer erin die de hoogte regelt naar ingestelde waarde.
Je kunt er verschillende instellingen inzetten.
|
|||
|
|||
![]() Wist je al wat van de a4 quattro ?
|
|
||||
|
||||
![]() Is er geen klep tussen te maken dat wanneer er een grote luchtval is, dus een kapotte balg, de klep hierdoor direct dicht gaat? Geen idee of het bestaat, ik denk maar even hardop
![]()
|
||||
|
||||
![]() Als je luchtbalg knalt of de slang los schiet, wat heb je dan nog aan die klep
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dat de leiding afsluit en je de andere zijde in hetzelfde systeem (voor/achter) nog op druk kan houden... |
|
||||
|
||||
![]() Correct me if i'm wrong... Maar een klep werkt op eenrichtingsstroom, op het moment dat er geen tegendruk meer is, blijft de klep open staan... Totdat de lucht op is!
Maar mischien is het mogelijk!!!
|
|||
|
|||
![]() Een klep werkt op stroom (elektriciteit) en jij bepaalt dus zelf of-ie dan wel dicht, dan wel open is. Je zou er een handmatige klep voor nood tussen kunnen zetten, eigenlijk een vereiste wanneer je auto anders op de grond flikkert!
|
|
|||
|
|||
![]() een handmatige klep ertussen en die je ff dicht zet als het fout gaat op de snelweg of zo.
Jongens denk allemaal ff na voor je iets typt hoe wil je dit allemaal gaan doen ![]() En hoeveel kleppen wil ertussen hebben wat ook weer storingen met zich meebrengt. Vindt al die cowboy verhalen wel grappig over airride maar de helft heeft of rijdt hier op schroefsets zonder voorspanveren waar de veren tussen liggen te rammelen als je de auto opkrikt of over een flinke bult rijdt en daar maakt ook de helft zich niet druk om? Het systeem van welk merk ook heeft zich intussen wel bewezen dat het betrouwbaar is en as if theorieen zijn er genoeg maar die zijn er ook over getrokken banden,stalen velgen verbreden,schroefsetjes veranderen en zo nog veel meer dingen. Het zou hier over projecten gaan op Bagyard airride en geen zever topic over wat kan er misgaan ik zal er als iedereen daar behoefte aan heeft wel een topic over openen??
Ovaal kever 54 kever cabrio 1970 T3 Last edited by Rob g60 : 09-04-2010 at 09:59. |
|
||||
|
||||
![]() Precies, alles kan kapot...
95% van stukken mbt airride heeft te maken met een ondeugdelijke montage en/of het aanlopen van wielen/banden.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
AMEN! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ze moeten huilen
Last edited by richard-polo : 06-01-2011 at 13:03. |
|
|||
|
|||
![]() nadelen morgen zeker genoemd worden geen probleem.
snap best dat er een hoop nadelen aanzitten en dat ga ik ook niet ontkennen. Maar er moeten wel reeele dingen aangehaald worden en geen dingen roepen die kant nog wal raken. en omslaan snap niet wat je bedoelt ik geef aan dat dit geen msn topic moet worden zoals zoveel topics de laatste tijd. Goeie ondernemer ja daar laat ik mijn klanten over oordelen daar kan ik geen uitspraken over doen behalve dat service hoog in het vaandel staat.
|
||||
|
||||
![]() Rob, eentje roept ergens op internet iets, en in no time is dit enkele geval de norm geworden.
Als bij eentje de airride knapt zal dat wel overal zo zijn, is immers nog allemaal redelijk onbekend spul, en wat de boer niet kent, schroeft ie liever niet onder zijn auto. Dat er met de gemiddelde schroefset meer ongelukken gebeuren komt nooit door het materiaal of systeem, we weten immers allemaal prima hoe dat in elkaar zit, en dat kan nooit kapot. ![]() Ik was er ook altijd van overtuigd dat dat hele airride niks was, had ik immers overal gehoord. Dat elke vrachtwagen zo'n systeem er in heeft boeide nooit. En heb persoonlijk nog nooit, irl of op internet, een geval gezien waarin iemand gecrasht is met een airride setje dat goed gemonteerd was en op de juiste manier werd gebruikt. Maar we willen allemaal sneller op en neer, lekker veel druk er op, hop en plof... zal het wel weer rommel zijn. Dat we er gewoon met onze fikken af moeten blijven zal er wel niks mee te maken hebben. Zelfde met die goedkope rommel schroefsetjes... allemaal in no time lek als een mandje.... owja, die verwijderde hulpveer, ingekorte bumpstops en veel te lage constante rijhoogte kunnen nooit de oorzaak zijn. ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() mega vet hoe kom je daar aan doe mij er 1 prijs mag via mail
![]()
|
||||
|
||||
![]() Is helaas niet van mij .. zo'n gast uit de US had er zoeen besteld.
|
||||
|
||||
![]() Zo.. de 4motion-stabi is ook gemonteerd .. lager gaat 't niet worden als zo
![]() ![]() @Rob; als je nog meer foto's wil voor op de site oid kan je die gewoon van mijn Flickr afhalen: http://www.flickr.com/photos/39256604@N02/
|
||||
|
||||
![]() @ Misha..... Wat vreselijk vet......!!!!!
|
|||
|
|||
![]() petje af netjes
|