![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hey mike hier heb je de foto van de twee auto's die je gezien hebt. het is alleen geen paarse maar een zwarte wel een edition ![]() ![]() grtz eddy
|
||||
|
||||
![]() Vanmorgen in de Schoolstraat in Molenschot: een blauwe 32B Variant GT, zonder nummerbord aan de voorkant en met een flink gedeukte achterklep.
Verder in het snelle voorbijgaan zo te zien nog wel een mooie wagen!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ey eddy, Dat zijn ze idd ![]() Gr mike
|
||||
|
||||
![]() Gisteren in Hoensbroek,
Een (Groene?) Polo Coupe met oranje rolkooi en oranje stalen velgen. Erik. |
|
||||
|
||||
![]() Vanmidag een zwarte carman ghia met creme kap, op de weg van nijkerkerveen naar vw2brothers die weg.
|
|
||||
|
||||
![]() vanmiddag een erg lage golf 3, witte voorkant, met groene wielen in heerhugowaard
|
|
||||
|
||||
![]() Volgens mij had ie gelezen dat we het hier over de Cabbie hadden: http://www.volksforum.com/forum/sho...6&page=17&pp=20
Want vanmorgen stond ie opeens sinds lang weer op straat. Neusje naar de garage en de achterkant op de weg. De Cabrio van Rob:
|
||||
|
||||
![]() Vandaag gespot in het dorpje Echt: Hele mooi Zwarte golf 4, iemand van hier?
En op de A73 was het geloof ik bij afslag Grave meende ik zilveren golfje 2 ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Daar wil ik nog ff aan toe voegen: - Een rode Passat 3B Variant met glans zwart dak in Hilversum.http://www.vwforum.nl/volkswagen-vo...20v-t99781.html - T4 bus met aanhanger en een nette (zwarte) T1 of T2 erop op de A50 nabij Hoenderloo. - Diverse Passat 32B tegengekomen maar niemand van het forum hier. - En een Audi 80 (eerste type meen ik) van begin jaren 80 met nieuw kenteken erop ![]() ![]() ![]()
Daily: Audi A7 3.0TFSI Quattro Daily: Volkswagen High Up 75PK ![]() Last edited by SubdubberGT : 15-03-2010 at 09:58. |
|
||||
|
||||
![]() ja klopt, had alleen helaas die rode passat niet gezien..
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
iemand van de Dubclub? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Copycats ![]()
|
||||
|
||||
![]() Gespot vanmiddag in Surhuisterveen RODE RALLYE met kenteken LT-FR-12
BBS met zwart/donkerblauw hart... Trok even een sprintje richting Boelenslaan... Volgens mij zag ik hem later staan bij een woning in Surhuisterveen .....bekende (Herre Jaap) Helaas geen foto kunnen maken.... Last edited by henkwassenaar : 13-03-2010 at 23:55. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Deze? alleen dan op de oranje wintervelgen ![]()
|
|||
|
|||
![]() Benji in de binnen spiegel vanmiddag in Zwaagwesteinde
|
|
||||
|
||||
![]() Jep, we waren even op de kletter. Je Jetta C2 Coupe ziet er netjes uit!
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() denk kan niet missen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Gister gespot met de rode mk2 in Surhuisterveen op het industrieterrien langs OOSTRA Auto's.... |
|
||||
|
||||
![]() Zou ook heel goed kunnen, heb jou niet gezien Henk.
|
|||
|
|||
![]() Vrijdag zwarte corrado richting stiens.
Zonet corrado in ferwert je was aan het auto wassen. En nog een blauwe golf 1 |