![]() |
#21
|
||||
|
||||
![]() heb ik je toch allang gegeven op vw forum?
Is een 1588 cc onderblok met een mechanische cilinderkop van een 1800 cc..
__________________
Groeten, Jeroen. |
#22
|
||||
|
||||
![]() FV is van 12-76 tot 07-78 geleverd, kop is van bv een DX van voor 1984.
__________________
Groeten, Jeroen. |
#23
|
|||
|
|||
![]() ok nu is het me helmaal duidelijk bedankt
![]() |
#24
|
|||
|
|||
![]() en het was toch dat een mechanische kop meer toeren kan hebben dan een hydraulische?
|
#25
|
|||
|
|||
![]() Maar hoekan het dan dat deze dezelfde oliekanalen (retour) voorop het blok heeft als een 1800? Bij mijn weten is een 1600 altijd uitgevoerd met 1 kleinere voorop het onderblok (daar zit het dus ook het verschil in 1600 en 1800 koppen) Of is dit zo`n teruggebouwde 1800 naar 1600? Die zijn nieuwer toch? Dat klopt van de kop idd dat ie meer toeren kan hebben en meer kleplift.
|