![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hey marijn!
tijd niet gesproken, ja sleutel nog steeds in de schuur bij me ouders, zelf woon ik ondertussen wel ergens anders. Jij bent helemaal gestopt met de hobby? Huisje boompje beestje kost ook wat he ![]() Jos en Jochem ken ik uiteraard ook nog wel, zijn die nog met leuke projecten bezig? |
|
|||
|
|||
![]() Ja die zijn ook met leuke projecten bezig, Jos' droom is nog steeds met een golf 1 de oude dragracer chevy nova verslaan (al bestaat het DRT niet meer tegenwoordig)
En jochem heeft na een zwem avontuur (incl golf) en een pauze van een paar jaar zijn project ook weer op de rails en is volgens mij een heel eind klaar nou. Ja dat kost wat, en ik verdien niet zoveel, ben nou betonboorder, m'n vriendin is wat jonger, dus die verdient ook niet veel, net een huis gekocht, dus het geld is op. Maar als mijn vriendin binnenkort over een fatsoenlijk loon beschikt(staat op het punt een hele leuke goedbetaalde functie te krijgen) ga ik toch maar een hbo opleiding afmaken en zo ook weer wat meer verdienen. áls het zo een beetje zou gaan lopen en er dan genoeg geld binnenkomt wil ik zeker weer verder gaan met de autohobby. maar het ziet er erg goed uit verders allemaal kerel, een serieus projectje. Ik blijf het volgen en veel plezier aan de verdere bouw aan de auto! Marijn |
|
||||
|
||||
![]() dan moet jos een 9.45 verslaan met 245 km/h met een golf 1 en dat is toch niet echt makkelijk volgens mij
![]() thanks voor de complimentos! |
|
||||
|
||||
![]() Was net even in dit topic op zoek naar info over een 085 bak en heb gelijk alles maar even bekeken!
Heel gaaf project dit en ook supernetjes bezig ![]()
|
|||
|
|||
![]() Die draagarmen van welk bedrijf komen die. Heb laatst op die site van hun gezeten maar kan me niet meer herinneren welke site dit was. Iets met bccd.com ofzo.
Wie kan effe de site posten. Gr, Pim |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() enne al weer wat nieuws
ben benieuwd wat er weer aan gedaan is gr,egon |
|
|||
|
|||
![]() Word idd tijd voor een update Frank
![]() |
|
||||
|
||||
![]() jajaja
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Intrax goeie keus,H.Tuis is voormalig eigenaar van WP,heeft ook al een een scirocco 1 op schokkers gezet in de jaren 80.
Maar waarom heb je geen aluminium 1400 genomen? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Staat wellicht nog in de planning (met 8 kleppen extra) ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dat schilt tussen de 10 en 15 kg.
Wel zou ik de de standaard drijfstangetjes vervangen,door iets robuusters. Ze komen nl snel naar buiten. |
|
||||
|
||||
![]() kantelende zuigertjes hebben ze ook nogal eens helaas
|
|
||||
|
||||
![]() Ja dat zij kleine lichte dingetjes,maar die moeten ook een polo/lupo van veel meer kilo's mee sjouwen.
Dat komt volgens mij omdat men niet fatsoenlijk warm rijd. Sommige mensen rijden alles kapot. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dan kom ik begin volgende week nog eens op je topic kijken ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Interresant inderdaad, maar nu nog geen prioriteit
![]() ben wel eindelijk weer lekker bezig geweest, hier en daar wat laswerkjes gedaan, geen foto's helaas ![]() |
|
|||
|
|||
![]() luptie al?
|
||||
|
||||
![]() Bijna
![]() |
|