![]() |
|
|||
|
|||
![]() Bij deze wil ik mijn velgen te koop aanbieden. Het gaat om een set BBS velgen die orgineel op een polo 9n geleverd zijn. De velgen heten San Marino. Het is een set van 5 velgen, dus met het orginele reserve wiel, deze velg is nog helemaal niet en heeft nog een nieuwe band er op in maar 205-45/16
Ze zijn in een goede staat, niet als nieuw maar ook geen stoeprandschade, alleen wat gebruikschade zoals op de foto's te zien is. Maten: 16X6,5J ET 43 Steek 5X100 Op de velgen liggen Toyo Proxes T1-R 195-40/16 +/- 6 a7 mm profiel Bij de velgen heb ik ook een setje adapters naar 4X100 van 20mm dik. dit setje is ongeveer 3000km oud en zo goed als nieuw. Vraagprijzen: De prijs voor het hele set is 750 euro Velgen en banden zonder adapters 625 euro Velgen en adapters zonder banden is 550 euro Alleen de velgen zonder banden en adapters is 425 euro Hier de foto's van de velgen onder mijn polo 6n2 gti. De auto staat nu binnen en wordt niet mee gereden met dit weer, helaas kan ik hem nu ook even niet poetsen, als dit weer mogelijk is asl ik foto's posten van de schone velgen. voor meer info vanderheijdenb@gmail.com De velgen zijn af te halen in zuid limburg ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() MvG Bart Last edited by utbartje : 09-01-2010 at 17:03. |
|
|||
|
|||
![]() Vandaag de velgen onder de auto uitgehaald en schoongemaakt, nieuwe foto's gemaakt en op zolder opgeslagen. Foto's staan in het starttopic.
De adapters zijn gereserveerd |
|
|||
|
|||
![]() Kickje
|
|||
|
|||
![]() Zijn verkocht, slotje!