![]() |
|
||||
|
||||
![]() @ arosaboy, ik heb al een lassert,wim hier op het forum.
de kooi word van Chroommolybdeen-staal. @luuk,een sloperij heb ik al ![]() ![]() zit alleen heel krap in m'n tijd;ong. 60 uur bij m'n baas,10 uur school en een uur of 10 erbij beunen....een slimme rekenaar ziet wel dat er niet zo veel tijd is om drastisch aan het bouwen te slaan ![]() ![]() vandaag m'n adapters binnengekregen uit belgie; ![]() 25mm voor de vooras,40mm voor de achteras ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() blok hangt aan de bok,volgende week kijken of ik um leeg krijg ![]()
|
||||
|
||||
![]() Met die adpaters gaan wel je wielagers erg snel naar de klote, ik heb daar ook last van.
Verder gaat dit wel goed komen. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heeft met adapters niks te maken, toch? Mij lijkt het logischer dat het ligt aan de vreemde ET waarde die ongewenste krachten op de lagers uitoefent.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Doormiddel van de adapters wordt het middelpunt van de velg verder naar buiten gebracht, en rust er een andere kracht op het wiellager. Wat hetzelfde gevolg heeft als wielen met een te ver afwijkende et waarde monteren.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja ok, dat begrijp ik. Maar als je ET inclusief adapter gelijk is aan de door de fabriek opgegeven waarde is dat geen probleem. Dus de opmerking dat adapters of spoorverbreders je lagers slopen is niet helemaal correct.
|
||||
|
||||
![]() ik snap de discussie,maar deze wielen kunnen alleen met adapters gemonteerd worden door de vlakke achterzijde van het hart....ik voorzie ook niet echt problemen,het is geen daily.als het dat wel was geweest had ik er misschien over gadacht om smallere te gebruiken,maar ik wil um wel breeeed hebben
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ach wiellagers kosten toch niks meer als je ze besteld bij atp autoteil. 30euri rondom
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ennnnn bedankt voor de tip. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ach via via
![]() http://www.volksforum.com/forum/sho...52&postcount=19
|
||||
|
||||
![]() zooo... de pul dit is ook weer een heerlijk project zie ik nu,dit ga ik verder volgen veel plezier ermee
![]() gr pieter. |
|
||||
|
||||
![]() dankje
![]()
|
||||
|
||||
![]() ik ben op het moment bezig een garagebox te huren om m'n verzameling onderdelen te bergen,heb in m'n hobbyhoek alles door elkaar liggen,buiten bij m'n werk staan wat pallets vol achterassen,subframes en plaatwerk en een leeg casco wat als mobiele schuur dient.....
niet echt ideaal dus,eerst alle handel maar eens van m'n project(en)stuff scheiden en verhuizen als alles rond is. de look van dit project gaat flink op de schop,vond helemaal origineel wel erg saai. heb een set corrado-koplampen gescoord,een originele Rallye-grille en een 80's BBS-spoilerkit,bestaande uit skirts,wielkastranden en bumperaanzetten.om alvast een idee te geven; even met paint in elkaar geprutst ![]()
|
|||
|
|||
![]() had m gelijk alpine wit gemaakt in foto shop.
![]()
|
|||
|
|||
![]() Heb nog wel een setje sidemarkers liggen zoals op de foto!
![]() Verder leuk project, ben benieuwd naar de vorderingen. |
|
||||
|
||||
![]() volgens mij gaat dat er heel vet uit zien in het wit.
en als je een pallet met achterassen hebt, heb je dan ook een achteras met schijven liggen?
|
||||
|
||||
![]() @andy;ik kan helemaal niet shoppen,heb dit met paint gedaan,vind het zelf goed gelukt
![]() ![]() @ron;ik wil er geen sml's op ![]() ![]() @joost,heb je proberen te bellen maar je pakte niet op....ik heb alleen trommelassen van mk2 en mk3,kom er ook nooit weer af denk ik ![]() heb vandaag het blok een beetje gesloopt,woensdag even de kop wegbrengen(hoop ik)
|
||||
|
||||
![]() zat druk op school gerben, en was pas om 9 uur thuis. en ben tot nu toe bezig geweest met schoolproject, dus het is er ook niet echt van gekomen om terug te bellen sorry.
maar trommelassen heb ik niks aan nee. misschien leuk om een keer te proberen er 1 te splitsen en een hoekje tussen te lassen voor een extreem camber?
|
|||
|
|||
![]() Ik heb nog wel een schijvenachteras voor een mk2 liggen
![]() |