![]() |
|
||||
|
||||
![]() Te koop aangeboden;
Eén vlak 16'' BBS RS018 velghart, steek 5x130 9JX16 ET36 Hart is ontlakt. Inclusief naafdeksel. Prijs; 50 euro VERKOCHT! ![]() ![]() Twee redelijk zeldzame 16 inch BBS randen 0,5'' 34 boutgaten. Eén rand zonder oxidatie, één met oxidatie. Géén stoeprandschade! Deze zijn alleen samen te koop. Totaalprijs; 95 euro ![]() Twee 16 inch BBS randen 1'' 34 boutgaten. Redelijke staat, veel oxidatie! Prijs; 35 euro per stuk ![]() ![]() 136 gebruikte en vergulde schroeven voor o.a. 3-delige BBS velgen M7X32 Prijs; 15 euro VERKOCHT! ![]() Vier gebruikte naafdeksels t.b.v. 2-delige BBS RM012 velgen. Alléén compleet 50 euro. VERKOCHT! ![]() Diversen naafdeksels voor 16'' en 17'' BBS RS velgen. Prijs per stuk 15 euro.VERKOCHT! ![]() Vier zelfgemaakte adapters van 4x100 naar 5x130, 1,5cm en 2cm dik. Inclusief de bijbehorende bouten. Prijs voor alle vier; 50 euro VERKOCHT! ![]() Eén losse 2-delige BBS RM012 velg 6,5X15 ET33 4X100 Velg is gestraald en gespoten, rand is klaar om te polijsten...... Prijs; 95 euro ![]() Bovenstaande onderdelen zijn af te halen in de omgeving van Roermond. Verzending eventueel mogelijk....kosten voor rekening koper! Voor meer info 06-46615175 Mvg Marc Last edited by M.G : 30-12-2009 at 22:13. |
|
||||
|
||||
![]() doe mij die schroeven maar
|
||||
|
||||
![]() Hey Marc! Ik zou graag dat hart willen overnemen icm met 1 velgrand als dat gaat.
|
|||
|
|||
![]() mmm hart wilde ik ook al...had net een berichtje hier staan, maar sta nu niet meer bovenaan.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat kan, laat maar wat weten..... |
|
||||
|
||||
![]() marc, mag ik de rm 012 naafkapjes ?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Is geregeld......dankjewel |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat mag jij, is geregeld en komen er aan.....dankjewel! |
|
||||
|
||||
![]() De meeste onderdelen vandaag verkocht en opgehaald, enkel nog randen en een losse RM velg......
|
|
||||
|
||||
![]() Dank je wel marc! snelle service,goed verpakt !
TOP ! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() en ook hier net ontvangen.. dank je en netjes verpakt
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Quote: