![]() |
|
||||
|
||||
![]() heb net een setje van deze BBSen opgeduikeld,5.5x13et38. weet nog niet wat ik ermee ga doen,foto zijn trouwens ook niet mijn wielen.mijne zijn niet echt netjes,maar zit er aan te denken om ze netjes ori. op te maken, dus in de gaten antraciet en het oppervlak gepolijst...... zijn ook te koop,opgemaakt of zoals ze er nou bij liggen. @der ghopmeister,ik heb nog even bij die msw's gekeken,steek was 4x113.8 ![]() mocht je ze wel willen hebben,mijn setje is ook te koop.eventueel kan ik ze nog voor je laten parelen en coaten.....
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. Last edited by De Pul : 30-09-2009 at 16:56. |
|
||||
|
||||
![]() ziet er weer goed uit
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ook leuke wieltjes
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
hier heb ik er ook nog een paar van liggen dus mocht je er nog 1 of meer nodig hebben om dat er bij jou een paar niet te redden zijn hoor ik het wel ![]() gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ze zijn niet heel erg beschadigt ofzo,de lak is op de afscheiding open gebarsten....maar hou het in m'n achterhoofd ![]() @cleanedcordoba,ik ben er zelf ook erg wijs mee ![]()
|
||||
|
||||
![]() @arjan;check pm...
|
||||
|
||||
![]() nee check jij je pm
![]() |
|
||||
|
||||
![]() haha,ik kan nog niet eens effe rustig eten
![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ja denk ik ook
![]() ![]() tijd voor een 'wheelwhore' sticker dus,word m'n 5e setje rims in een tijdsbestek van 2 maanden whahaha ![]()
|
||||
|
||||
![]() jij ook bedankt
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ja ik dacht dat het een imperial was. Zou een beetje zonde zijn.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
haha,jij bent ook lekker ![]() ![]() update;MSW's geruild met der ghopmeister voor zijn setje intra's,BBSjes zijn alweer weg,intra's komen onder de coupe... sanders zwembandjes komen hieronder,ben nou bevestigingspunten erop aan het maken voor de halfverroeste keverdoppen ![]() ![]() pics volgen ASAP ![]()
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. Last edited by De Pul : 01-10-2009 at 11:58. |
|
||||
|
||||
![]() vanmiddag de uitlaat gefixt,bleek iets anders te wezen dan ik dacht
![]() door het constant raken zat er geen draad meer in de 2 voorste moeren van de voorpijpaansluiting,de achterste 2 waren daardoor ook al lekker los gerammeld... ook even de beloofde pics van het subframe gemaakt,aan de bestuurderskant ben ik er doorheen,das mooi kut zo net voor de apk.heb trouwens ontdekt dat het subframe aan de bestuurderskant +/-1cm lager ligt als de andere kant,is dit normaal?voor de rest zijn alle afmetingen zo goed als gelijk bijv. spatbordrand>grond en spatbordrand>naafhart ![]() ![]() hier is trouwens goed te zien dat de enige manier om nog lager te gaan plattere bandjes is,m'n draagarmen kunnen niet verder de lucht in en m'n lange aandrijfas zit op een kuthaar van m'n chassis ![]() ook heb ik m'n nieuwe setje eronder,dit gaat er ook niet meer onder weg ![]() vind het zelf een supercombi.... heb de 155/70's van de MSW's eromheen liggen. ![]()
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. Last edited by De Pul : 01-10-2009 at 21:03. |
|
||||
|
||||
![]() bij mij liep die langste as wel tegen het chassis
![]() ik heb em nu 12 mm hoger gezet en heb geen problemen meer met kuilen in de weg enzo. jij zei iets over dat verschil in het subframe links en rechts... ik weet wel dat golfjes altijd ongelijk zijn. mijn linkse wiel loopt namelijk veel eerder aan dan mijn rechtse, en dit heb ik van meerdere mensen gehoord dat dit klopt dat daar een verschil in zit.
|
||||
|
||||
![]() okee weten we dat ook weer,was me nog nooit eerder opgevallen.....
![]()
|
||||
|
||||
![]() Als je nog een nieuw subframe wil, er ligt er bij mij in de schuur nog 1 gruwelijk in de weg.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
nou,heb er zelf ook nog 1 en deze las ik volgende week even een plaatje in voor de keuring,dus ![]() of je moet zeggen ik heb er zo'n last van dat je hem zo op mag halen? ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Daar doelde ik inderdaad op, anders gaat ie toch naar de stort
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb nog wel een plekje achterin de auto.. Als Gerben dan zorgt voor wat benzine, dan kan ik zijn huilmonster ook horen als ik het framepje kom brengen
![]()