![]() |
#21
|
|||
|
|||
![]() De schakelsangen van een 4 bak zijn wit en van de 5 bak zwart zo zijn ze makelijk te herkennen is overigens niet echt noodzakelijk ze te vervangen allen het afstellen luisterd dan wel erg nouw.
mvg JVH |
#22
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dank u ![]()
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. |
#23
|
||||
|
||||
![]() Quote:
GJ rijdt (golf sedan ... ) jetta 1.5 JB, met orginele 5 bak... dus dat kan zeker wel... en anders idd schakelstang aanpassen. was trouwens zelf van plan om nokkenas/carb aan te pakken... ben je paar honderd euro verder, maar heb je wel lkkr geluidje en je orginele blok ![]()
__________________
Jetta Mk1 '83 1.8 DX [project] Bora Mk4 '00 1.8T AQX [daily] Audi A3 '03 2.0TDI BKD[daily] |
#24
|
||||
|
||||
![]() een 5-bak is inderdaad wel een optie geweest op de 1.5 jb hoor.
![]()
__________________
Du brauchst keine panische angst zu haben, Ich fahre Volkswagen.. ![]() Ride: 1995 Golf mk3 'Rolling stones' Engine: 1600 with 75 horses inside. ![]() |
#25
|
||||
|
||||
![]() wist ik niet, een héle zeldzame dan, en is dus de kans dat de golf van sziep een 5-bak heeft héél klein.
Ombouwen van 4 naar 5 bak is al tientallen keren besproken en win je geen vermogen mee ![]() |
#26
|
|||
|
|||
![]() Mijn MK1 is in ieder geval nog met een 4 bak
![]() Zie op MP een golf 1 gti blok staan 1,8 met 112 pk is deze wel zo over te lepelen? zonder te veel gedoe??? ![]() ![]() Mvg Sijbren |
#27
|
|||
|
|||
![]() golf 1 of golf 2 motoren zijn allemaal plug and play. soms op een paar draadjes na. maar dat is wel goed te doen!
|
#28
|
||||
|
||||
![]() Quote:
en de rechter motorsteun en de brandstofpomp en brandstofleidingen dan?
__________________
mk1 syncro 16v u.c. lupo 1,4 16v Sold Caddy mk1 16v kr Mk3 tDI pd asz performed by buning tuning! Uhm engine soled ![]() ![]() Audi Allroad v6 Bi-Turbo ![]() |
#29
|
||||
|
||||
![]() motorsteun van een 1.5 is hetzelfde als een 1.8. alleen de kleine motoren hebben een andere motorsteun. het enige waar je mee zit is de injectie waar je volgens mij ook een andere tank voor nodig hebt en je moet natuurlijk de brandstofpomp plaatsen onder de auto. er zijn vast mensen die je dit haarfijn kunnen vertellen. de leidingen zijn volgens mij gewoon hetzelfde. maar wacht maar even af.
![]()
__________________
Du brauchst keine panische angst zu haben, Ich fahre Volkswagen.. ![]() Ride: 1995 Golf mk3 'Rolling stones' Engine: 1600 with 75 horses inside. ![]() |
#30
|
||||
|
||||
![]() Quote:
mijn vader deed vroeger veel in golfjes en hij heeft me verteld dat het zeker wel als optie leverbaar was, (inderdaad dus zeer zeldzaam denk ik, aangezien de golf al duur genoeg was). heb zelf namelijk ook een 4 bak in mijn cabrio en ik houd hem graag origineel, maar aangezien een 5 bak toch net iets in toeren scheelt op de snelweg, wil ik er op den duur ook graag eentje hebben. stel dat het niet origineel geleverd is, dan maak ik het er ook niet in ![]() ![]() ![]()
__________________
Du brauchst keine panische angst zu haben, Ich fahre Volkswagen.. ![]() Ride: 1995 Golf mk3 'Rolling stones' Engine: 1600 with 75 horses inside. ![]() |
#31
|
|||
|
|||
![]() Nou dan ben ik schijnbaar in het bezit van een zeldzame golf 1 een 5deurs met een 5 bak orgineel 1.5 JB met een FF bak en dit klopt ook volgens de stikker achterin.
mvg JVH |
#32
|
|||
|
|||
![]() jullie kunnen je orginele tank gewoon laten zitten. je bent dan alleen een opvoerpomp nodig van een golf1 cabrio deze past zo in je tank. en een brandstof pomp van een golf1 gti bijvoorbeeld of een andere universele pomp wat er onder past. steunen passen allemaal zolang je mk1 maar met een 1.5 of meer is uitgevoerd. brandstof leiding kun je heel makkelijk maken van 8mm koper leiding. je kunt ze zo namaken van je oude brandstof leiding.
|
#33
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dus 8mm is genoeg? volgens mij heeft een 1.1 dunnere leidingen en een 1,5 ook
__________________
mk1 syncro 16v u.c. lupo 1,4 16v Sold Caddy mk1 16v kr Mk3 tDI pd asz performed by buning tuning! Uhm engine soled ![]() ![]() Audi Allroad v6 Bi-Turbo ![]() |
#34
|
|||
|
|||
![]() ja klopt dat een 1.1 of een 1.5 dunnere leidingen heeft. maar als je met een gti motor 16v 20vt g60 gaat rijden is dit wel beter. en je komt dan ook met je slang verbinding beter weg de snellere motoren hebben bijna allemaal 8 mm brandstofslang aansluiting.
|
#35
|
|||
|
|||
![]() Ivm met de 1500;
Heb ik ergens dit gelezen; die Kombi JB + 2B Vergaser + G-Nocke + GTI Anlage = Leistung Zeker niks tegen een gti maar,waarom eens niet iets anders, maakt het toch des te leuker? Eens iets die er uit schiet tussen alle gti blokken door? Ps; vroeger had je ook een 90pk oettinger blok met 1500 basis.
__________________
retropilots.be ![]() Last edited by Rétrokroezer : 08-08-2009 at 13:16. |
#36
|
|||
|
|||
![]() ben ik zeker met je eens pak een 1.5 eens goed aan! en je rijd een standaard gti gewoon zoek.
|
#37
|
|||
|
|||
![]()
__________________
retropilots.be ![]() |
#38
|
||||
|
||||
![]() zelfde id, pak zon 1.5 is aan, heb je ckr wat aparts...
![]()
__________________
Jetta Mk1 '83 1.8 DX [project] Bora Mk4 '00 1.8T AQX [daily] Audi A3 '03 2.0TDI BKD[daily] |
#39
|
||||
|
||||
![]() Quote:
waneer begin je zelf dan, kun je me mischien bijhouden ![]()
__________________
mk1 syncro 16v u.c. lupo 1,4 16v Sold Caddy mk1 16v kr Mk3 tDI pd asz performed by buning tuning! Uhm engine soled ![]() ![]() Audi Allroad v6 Bi-Turbo ![]() |
#40
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dat was dus eigenlijk ook mijn topic opener ![]() Maar wat zijn dan je tips?? en wat zijn dan ongeveer de kosten?? MVG Sziep |