![]() |
|
|||
|
|||
![]() Is er iemand die een foto kan posten van een 15" 6.5j BBS RM012 op 195/45 en 185/45 banden? Eventueel onder een Golf 1... Ik ben in dubio welke banden ik neem en wil weten wat de looks zijn. Graag niet het advies om 1 van de twee te nemen zonder foto, want het blijft toch een kwestie van smaak...
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
|
||||
|
||||
![]() 6,5j en die bandenmaat staat er niet bij
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
zomaar wat roepen heeft geen zin "kerel" zoals hierboven reeds gemeld, staan er geen 15" 6.5J 185/45 op tyrestretch... Tja... 7J geeft een indicatie... Maar ik wil t toch wel ff exact zien. Iemand fotos bij de hand? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() geen BBS RM maar BBS RZ, 15inch 7J met nankang 185-45-15:
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
sorry ''kerel''
Je bent nooit te oud om in een platte VW rond te stuiteren! ![]() Last edited by gti-er : 04-08-2009 at 12:33. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Thnx! Het geeft een leuke indicatie. Ik kan er wel een beetje vanuit gaan dan de randen van de band recht staan toch? Bij jou is er een hele licht stretch te zien... Voor de volledigheid: heeft iemand wél een foto van een 15inch 6.5j bbs op 185/45 en 195/45? |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
geeft niet "kerel" haha ![]() |
|
||||
|
||||
![]() hee
ik heb wel een foto van 195/50 op 6.5 geeft ook een indicatie deze banden hebben wel velg bescherming Groeten johan |