![]() |
|
||||
|
||||
![]() Bij nr.4 staat het kenteken toch gewoon op de foto?!
![]() Ik heb de nr's die je opgeeft al nagekeken, maar de beschrijvingen lijken niet overeen te komen met de Rallye waar ik het over heb. Zal een foto plaatsen.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Je hebt gelijk . . . ![]() Mijn excel versie bekijkt dus niet de plaatjes merk ik nu . . . ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Eh . . . categorie "schuur" of "onder-een-boom" vondst ?! ![]() Tis er in elk geval weer 1 bij . . . |
|
|||
|
|||
![]() Iemand Nog Iets Nodig Ga Mijn Rallye 52 Op Het Forum Slopen 22-06-2009.
Zie Mijn Atvertentie Marktplaats Golf2 Rallye 321pk |
|
|||
|
|||
![]() ik ben de eigenaar met kenteken pj-gv-38.
er zit nu een 20vt in. Ik ben nog bezig met afstellen. gr leander |
|
|||
|
|||
![]() mijn site is dream-on-wheels.nl daar staan nog meer foto`s.
|
|
|||
|
|||
![]()
Golf2 gti vr6 edition blue Golf2 gti 20vt edition blue Golf6 gti R Last edited by Edition-Blue : 22-06-2009 at 22:07. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
De rode Rallye op die autoambu had Marten bijna gekocht ![]() ![]() Je hebt je oude rallye weer terug dus. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Inderdaad, nogsteeds dezelfde eigenaar ook. In 2008 ook al op MP, weer een poging to verkoop?
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Moet wel 1 en ander aan gebeuren. Prijs lijkt me redelijk. Wel een dikke kier tussen motorkap en spatbord ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Motorkap lijkt wat bol te staan ja...en voor de origineelfreaks is er nog wel wat te doen inderdaad
![]()
|
||||
|
||||
![]() zitten wss van die prachtige powerlifts onder de kap....
|
||||
|
||||
![]() Een redelijk nieuwe NL-er staat nu op Marktplaats, de 90-HPD-9, een blauwe met slechts 85.000km volgens de advertentie:
http://link.marktplaats.nl/264475001
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Mooie wagen !
|
|||
|
|||
![]() Quote:
rijd bij ons in pijnacker rond, kort geleden geimporteerd vanuit italie, mevrouw doet er dagelijks de boodschappen mee... wel raar dat ie al zo snel weer weg gaat |
|
|||
|
|||
![]() 15 januarie 2009 op kenteken gekomen.
|
|
||||
|
||||
![]() Rallye No 51
![]() Deze was van Jeroen Jansen uit Leusden. Zit een ongekende historie bij, heeft aan de rechter of linkerzijde compleet in de kreukels gezeten bij de 1e eigenaar. Foto's van de reparatie zitten bij de documentatie van de auto. Er zit ook een boekje bij waar in staar bij welke km-stand hoeveel liter getankt is. Erg krankzinnig maar ongekend. Lader is nog voor de verkoop vorig jaar gereviseerd bij Erik de Leeuw, verder is de auto geheel origineel.
|
||||
|
||||
![]()
|
|||
|
|||
![]() STaan er al tussen !