![]() |
|
|||
|
|||
![]() ik heb een probleem met mijn tdi
ondertussen staat mijn km-stand al op 235 000 km, en heb sinds een maand een nieuwe verdeelpomp zitten. maar nu zit ik denk ik al met het volgende probleem, bij het optrekken gebeurt dit soms in schokken, vooral boven de 3000 tr/min en bij volgas geven. ligt dit aan de koppeling of scheelt er weer iets met mijn distributieriem. ik weet niet meer waar het te zoeken want er ligt een nieuwe riem op sinds een half jaar. heeft iemand een idee? robino |
|
|||
|
|||
![]() ik denk dat de verdeelpomp niet goed op tijd staat. ik zou de distributieriem toch een keer controleren
pierke |
|
|||
|
|||
![]() het kan ook zijn dat je lucht massa meter kapot is.
|
|
||||
|
||||
![]() lijkt me sterk dat een distrieriem ineens na een half jaar prblemen gaat geven.
hij kan een tandje verkeerd staan dat wel, maar dan merk je dat over heel het toerengebied.
|
|||
|
|||
![]() het is niet de riem (deze staat juist en het is enkel in hogere toeren), en niet de luchtmassameter, want die is juist vervangen en hij doet het nog. nu op de vag-com verscheen de melding van de brandstoftemperatuursensor, maar naar mijn weten heeft een golf 3 tdi dat nog niet, of ben ik verkeerd ? want dan weet ik hem niet zetten...
|
|
||||
|
||||
![]() de temperatuurvoeler zit aan de voorkant van je brandstofpomp