![]() |
|
||||
|
||||
![]() Leuk topic dit, nog niet eerder opgevallen!
'91 Jetta: van standaard pacific naar ![]() '78 mexicokever van naar '72 Spaarkever van naar ![]() '89 polo van naar ![]() '91 polo van ![]() huidig (nog aan bezig) ![]() '92 Corrado 16v, huidig project. van ![]() Naar ???
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
|||
|
|||
![]() mooi kevertje !
|
|
|||
|
|||
![]() van:
![]() ![]() naar: ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() m'n daily,van;
[IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] naar; [IMG] ![]() [/IMG] [IMG] ![]() [/IMG] ![]()
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. Last edited by De Pul : 25-05-2009 at 17:35. |
|
|||
|
|||
![]() zal mijn wagens ook maar even plaatsen
![]() Voor: ![]() Na: ![]() Voor: ![]() Na: ![]() Polo is toen verkocht en hij rijd nu ergens in limburg rond Voor: ![]() Tijdens: ![]() Na: ![]() Voor: ![]() ![]() ![]() Na: ![]() ![]() ![]() ![]() Voor: ![]() Na: ![]() Zo verkocht Voor: ![]() Tijdens: ![]() ![]() Is nog in bezit, word nog gerold, andere velgen. Er zit al een andere grill op met chromen bies. En de Donor golf voor de GTD hierboven: Voor: gewoon standard golf 2 wit Na: ![]() so dat was het ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() voor
na ![]() voor na [IMG] [/IMG] johan
|
|||
|
|||
![]() Voor:
![]() Tussen: ![]() Na: ![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
|
|||
|
|||
![]() Van:
![]() ![]() Naar:
|
||||
|
||||
![]() @depul: http://www.mijnalbum.nl/Foto-WXWBUQLX.jpg deze ook nog gehad? pfff
inmiddels issie gesloopt. Laatste eigenaar was ik. Maar t ding was gewoon slecht. Het was mijn eerste auto. Maar het was allang geen maagd meer... en dat was er ook aan af te zien. Blijft toch jammer.
|
||||
|
||||
![]() voor:
nu: ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ken die auto niet?niet van mij geweest iig. edit,zie het al,je bedoelt mondy.
|
||||
|
||||
![]() In 1999 van 2e. Eigenaar gekocht. Originele Staat.
VW Golf mkII 1.6 Pasadena. Bj. '91 Blauw.Met. Toen zo: ![]() En daarna zo: ![]() De Grote Verbouwing in 2001 ![]() ![]() 1.8 G60 (Nieuw) Corrado dash.+Rallye int. (Helaas Gesloopt! ![]() ![]() ![]() Mijn Daily mkII uit '86 stiet ok an de stroat ja! ![]() ![]() VW Bora 2.3 V5 HighLine. Bj. 99 Voor: ![]() Na: ![]() (En nu Gestolen. ![]() Voor: ![]() VW Vento 2.0 GTI HighLine. Bj. '96 ![]() Nu : ![]() VW Golf mkII 1.6 Automaat. Bj: '86 Zo: ![]() Toen zo: ![]() Nu: ![]() ![]() ![]()
VW Vento 2.0 GTI 8v HighLine.'96 Toen hadn wie nog lang hoar en wieduh piepm..! ![]() Last edited by BIEZELWERKS : 13-06-2011 at 17:56. |
|
||||
|
||||
![]() Zo mijn Daily:
Van: ![]() Naar: ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik in '94
![]() auto in 2007 ![]() auto nu ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Voor:
![]() ![]() ![]() ![]() Na: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() super roger
![]()
|
|||
|
|||
![]() voor ![]() na ![]() |
|
||||
|
||||
![]() vrouw wel van te voren laten uitstappen?
![]() ![]() ![]() wel jammer van die rallye gnagna ![]()