![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dude.....DIK! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() oudje;
voor: na: ![]() voor: ![]() ergens midden: ![]() einde: |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
thnx man, ben zelf ook erg tevreden met de huidige looks ![]()
|
||||
|
||||
![]() je oude auto was er vandaag in Arnhem ook Ed.
|
||||
|
||||
![]() en? hoe staat ie er nu bij?
|
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() [/QUOTE] Echt gruwelijk deze ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
|
|||
|
|||
![]() VOOR :
NA : |
|
||||
|
||||
![]() Die wielen staan 'm goed.. ziet er netjes uit zo!
|
||||
|
||||
![]() ik ben helaas een hoop foto's kwijtgeraakt, maar een kleine selectie VW's waar ik nog wel foto's van heb;
van naar ![]() van ![]() naar van naar geen "van"-foto, maar zoveel spijt dat ik hem gesloopt heb ![]() naar van ![]() naar van ![]() naar ![]() (ja, hij staat al 2 jaar onaangeroerd in de stalling, maar wie weet deze winter... ![]() van ![]() naar |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
In Praag geweest zie ik. Mooie foto!!! Had je wel even koffie mogen komen halen(woon op 40 minuten van het centrum) ![]() Gr, Ronald Last edited by Ronald : 11-05-2009 at 22:09. |
|
||||
|
||||
![]() Van:
![]() Na: ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() VOOR
![]() NA ![]() Alleen niet meer in mijn bezit..... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Geen airride ![]() Eigenlijk sloeg het nergens op om daar te rijden. Ik denk dat ik per 100 meter ongeveer 101x wat geraakt heb ![]() Wat een kl*te wegen zeg! Was wel héél leuk. We hadden enorm veel bekijks! Nog bedankt voor de uitnodiging! |
|
||||
|
||||
![]() Net gekocht, 1e auto
![]() naar: naar, net voor het inruilen op de Mk3 16V ![]() De 16V bij aankoop: ![]() Verder nog weinig aan gebeurd, alleen verlaagd, ander stuur en donkere Hella koplampen. en de Audi 80 na aankoop: ![]() Ook nog wel wat werk aan ![]()
|
|||
|
|||
![]() voor:
![]() na: ![]() en weer een na: ![]()
"voor al je full wax detail beurten, pb voor info" Last edited by rickGT : 20-05-2009 at 21:58. |
|
|||
|
|||
![]() Voor :
![]() ![]() Na : ![]() ![]() Ik weet het buiten het mistlicht , de spiegel , de kleur van de velgen en de achterspatborden ( weg met die lelijke olifantenpoten ![]() Maar ik vind dat het bakje er een stuk stoerder uitziet . Greetz |
|
||||
|
||||
![]() voor:
![]() na: en te koop: ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Voor:
![]() ![]() Na: ![]() ![]() ![]()