![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() De G60 van mijn vriendin heeft kuren, als hij stationair draait schommelen de toeren tussen 400 en 1500 toeren hij doet dit niet altijd
![]() Mvg. Elias |
#2
|
||||
|
||||
![]() overslaandebougiekabels?
vacuumprobleem? massaprobleem?
__________________
Octavia Combi 1.6tdi - Daily ![]() 'Dark burgundy' Golf 2 1.9 tdi 161pk/366nm 1990 - Sold to Gijs. ![]() 'Calypso Green' Golf 2 1.8i GL 1990 - rear ended ? |
#3
|
|||
|
|||
![]() Klinkt als een kapotte vacuüm vervroeger met die schommelende toeren.
|
#4
|
|||
|
|||
![]() Volgens mij werkt de vacuumvervroeger niet bij een stationair toerental alleen bij ingetrapt gas.
|
#5
|
||||
|
||||
![]() Zit er een andere chip in?
__________________
Bmw e61 530d touring |
#6
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja er zit een andere chip in ik weet alleen niet wat voor 1. we hebben de auto zo gekocht. |
#7
|
|||
|
|||
![]() g60 heeft geen vacuumvervroeger op de onsteking
loop de slangen maar es na die zijn ongetwijfelt ergens ingescheurd na 20 jaar.....slang naar ecu niet vergeten ,,,
__________________
quintus.....de grote race |
#8
|
|||
|
|||
![]() had precies hetzelfde probleem, en bougiekabels vervangen en ook de slang naar de ecu, dit alleen al(slangetje) gaf een wereld van verschil!
|
#9
|
||||
|
||||
![]() misschien de blauwe sensor?
__________________
"de cursus omgaan met teleurstellingen gaat vandaag helaas niet door" |