![]() |
|
|||
|
|||
![]() Is reserveren nu echt nodig dan?
Privè zaaltje ofzo hehe ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
inderdaad, of dat hij even van auto wisseld tijdens het rijden ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Tsss tis maar film waar maak je je druk om... Alsof Carice van Houten in het echt op zo'n ouwe gast als Sebastian Koch zou vallen...dat kan toch ook alleen maar in zwart boek.
|
||||
|
||||
![]() R e s e r v e r i n g s - b e w i j s
Locatie: Tivoli in Leeuwarden www.leeuwarderbioscopen.nl of tel. 058-2123887 U heeft 1 plaats gereserveerd voor de film Fast & Furious De voorstelling is op zaterdag 25 april 2009 en begint om 21:45 uur (Gelieve 30 minuten voor aanvang van de voorstelling aanwezig te zijn) ![]()
|
|||
|
|||
Locatie: Tivoli in Leeuwarden www.leeuwarderbioscopen.nl of tel. 058-2123887 U heeft 3 plaatsen gereserveerd voor de film Fast & Furious upi De voorstelling is op zaterdag 25 april 2009 en begint om 21:45 uur (Gelieve 30 minuten voor aanvang van de voorstelling aanwezig te zijn) Uw reserveringsnummer is 90 ![]()
|
||||
|
||||
![]() Altijd opmerkingen over Tupperware bakken en nu gaan ze naar een film vol met dit soort auto`s
![]() ![]() Last edited by Type1 Cruiser : 21-04-2009 at 18:32. |
|
||||
|
||||
![]() Ja heerlijk, heb er zin in, verstand op nul, potje bier d'r bij, heeeeeeeeeeeeerlijk dom weg kijken
|
||||
|
||||
Locatie: Tivoli in Leeuwarden www.leeuwarderbioscopen.nl of tel. 058-2123887 U heeft 2 plaatsen gereserveerd voor de film Fast & Furious upi De voorstelling is op zaterdag 25 april 2009 en begint om 21:45 uur (Gelieve 30 minuten voor aanvang van de voorstelling aanwezig te zijn)
|
||||
|
||||
![]() hehehe, 1 reden om te gaan kijken:
Jordana Brewster ![]() ![]() Hubba hubba ![]() Tupperware zijn we het allemaal over eens, maar wat is er mis met een beetje Detroit muscle? ![]()
Zwijgen is goud. Vertel mij wat. ![]() Last edited by loco-vr6 : 22-04-2009 at 09:04. |
|
||||
|
||||
![]() U heeft 1 plaats gereserveerd voor de film Fast & Furious upi
De voorstelling is op zaterdag 25 april 2009 en begint om 21:45 uur (Gelieve 30 minuten voor aanvang van de voorstelling aanwezig te zijn) Hell yeah !
|
|||
|
|||
![]() Ik moet helaas afzeggen, ivm verhinderingen..
Ik wens je als nog veel plezier.. Met die tupperwaregevallen.. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() wie wil er even 3 voor mij reserveren? Mijn comp is nu al 3 keer vastgelopen bij het registeren..
|
|
||||
|
||||
![]() Goed bezig!!
|
|
|||
|
|||
![]() ich bin auch da bei ....alleen wie kan mijn kaartjes even bij de kassa weg halen want ik kan er pas 21:45 zijn .....
![]() U heeft 2 plaatsen gereserveerd voor de film Fast & Furious upi De voorstelling is op zaterdag 25 april 2009 en begint om 21:45 uur (Gelieve 30 minuten voor aanvang van de voorstelling aanwezig te zijn) |
|
||||
|
||||
![]() En ook mijn kaartjes zijn gereserveerd.
|
|
|||
|
|||
![]() hoe groot is die parkeer garage ?
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() 500 plaatsen, 24/7 open.
|
|
||||
|
||||
![]() gaat nog gezellig worden volgends mij, word nog drukker dan de gemiddelde meeting op zondag..
![]() ![]()