![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vandaag in Breda, op Hoogeind 1, een bordeaux rode golf 3 verlaagd met ik meem BBS, iemand van hier?
|
|
|||
|
|||
![]() Vandaag diverse mooie Golfjes op de Haaksbergerstraat vlakbij de intratuin gespot in Enschede
|
|
|||
|
|||
![]() heej ik reageer natuurlijk weer es lekker laat. mah heb de jetta idd wel zien staan maar heb jou zo gauw niet gezien benji was je verdekt op gesteld ofzo?:P of was ik nog niet helemaal wakker vandaar dat de muziek wat harder stond(A)
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik was oppe fiets ![]()
|
|||
|
|||
![]() spot regelmatig in pijnacker een blauwe rallye golf. ken de eigenaar niet maar heb vernomen dat hij is geimporteerd vanuit italie, ook een nieuw kenteken erop dus. ziet er helemaal orgineel uit ook met de orginele sebrings eronder. heb een foto op me tel zal 'm zo effe op me comp zetten.
edit kenteken gevonden 90-hpd-9 GOLF G60 SYNCRO 118 KW Datum eerste toelating 16-05-1990 Datum aanvang laatste tenaamstelling 15-01-2009 Datum eerste afgifte Nederland 15-01-2009 Last edited by neef_m : 14-04-2009 at 17:04. |
|
||||
|
||||
![]() Ik kom al geruime tijd, vanuit het industieterrein Heerenveen ( achter mercedes en Zebra), een golf 3 tegen. Deze heeft een vento kop, roestige motorkap, gele koplampen, goed laag en ik meen schmidt th lines..
leuk ding! En Marten met zijn witte passat gespot bij de rondweg MacDonalds Heerenveen( ik was degene die toeterde blinde kip).
|
||||
|
||||
![]() Vanmorgen een vet lage, mat grijze CaddyII met zwarte wielen gespot op het Velperbroekcircuit in Arnhem/Velp, en even daarvoor een witte Golf 2 met een zwart/wit geblokt dak.
Jan ![]()
|
||||
|
||||
![]() vanochtend in Drachten zat er een geel/creme kleurige, lage Golf 2 met gele verlichting achter mij.
Ik reed in de ATAG vrachtwagen. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dat is volgens mij gti-power van het vw-forum.. komt uit Wolvega en staat op lucht
|
||||
|
||||
![]() beetje een replica van een bekende amerikaan en niet vooruit te branden iig ( wou ff optrekken tegen mijn lease diesel
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
vandaar kbdoel die zwarte bus of de golf had ik heus wel gezien. mah ik zal voortaan ook op fietsers letten:P
|
||||
|
||||
![]() Vandaag een diike kever gezien op de parkeer plaats bij voor de deur, wou foto toestel pakken maar hij was al weg.
69 ragtop verlaagd dikke wielen kleur was een beetje grijs/beige achtig en een paar stickers op de achter ruiten Plaats: Uithoorn Wellicht iemand van hier
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ROEKOE! ik was onderweg naar de hemmen. ik moest nog 1 rotonde ![]() als ik had geweten dat jij het was, had ik je nog meer opgehouden ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vandaag parkeerplaats lidel meppel gecleande oranje polo op htn rennersport.
Iemand van hier. |
|
||||
|
||||
![]() Rond 17:30 uur een blauwe golf 1 in Enschede richting Boekelo. Kenteken begon met JJ-**-**. Was nog helemaal standaard, uitermate geschikt als Rat
![]() |
|
||||
|
||||
![]() op laan corpus den hoorn in gronigen voor vos intrieur,
een goud kleurige lage mk1 en aan het geluid te horen lag er een diesel(tdi) in. |
|
||||
|
||||
![]() Eind van de middag op weg naar huis in Enschede nog een aantal leuke vw's gezien
![]() Bij eentje had ik tijd om een foto te maken: ![]() Last edited by Kaj_A : 16-04-2009 at 17:07. |
|
||||
|
||||
![]() gisteren in haaksbergen erg lage, versmalde kever 58-er of 59-er.
vast van een bekende hier. |