![]() |
|
|||
|
|||
![]() ben soms een beetje verstrooid, vergeet de helft.
![]() maar is nu ook niet erg om een extra rondje te rijden in de jetta ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vanmiddag tegen 17.30 de weg tussen zelhem en hengelo gld , kwam ik een donker blauwe golf1 tegen met chromen bumpertjes en gtd in de gti grill , ben hem weleens eerder tegengekomen in de buurt van ruurlo , zag er superstrak uit
![]()
|
||||
|
||||
![]() Knal ik de a6 over, eerst naar zaandam, 's avonds naar amsterdam, en laat weer terug...
niemand die me gezien heeft ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zaterdag een mat groene MK I golf, met 'old school' op de achterklep in de Helmondstraat in Arnhem, en vandaag een MK I met Audi A3 velgen(?) in HI Ambacht.
Jan ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
toch maar oranje spuiten en de oude uitlaat weer terug ![]() of een persbericht uitbrengen met 'Lobbes on tour'?
|
|||
|
|||
![]() vanmiddag 2 turkse ''dames'' in een goudkleurig golfje 1, iemand van hier???
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() Vandaag bij ons bij de loods. Wat een ding en een geluid SUPER!! Ligt een V8 F1 motor in
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik ben vandaag ook naar Vught en Tilburg gereden, nog niets gezien hier ![]() |
|
||||
|
||||
![]() op een sloperij
![]() Stoer kleurtje op een Steily! |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
wou ullie een schroefsetje onder de sportwagen |
|
||||
|
||||
![]() Auke rond kwart over 6 in de Jetta ri. Swartkrús, en 5 minuten later ongeveer over de vendweg terug. Je reed de grote weg op vóór mijn schoonouders
![]()
|
|||
|
|||
![]() rond 18:30 vrouw Lunatiek in de bora net voor grijpster hoeke
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
wat MEGA foute wielen onder het ding ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Vanavond een lage witte mk2 bij de rotonde van veenwouden zwaagwesteinde.
En de oude golf mk2 gtd van wytse bij de valom !
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nee hij moest gepoetst en gepolijst, zaten 4 mugjes op ![]() ![]() ![]() Maar wat een bak ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() stonden vanmorgen 8 (gerestaureerde) kevers in Utrecht bij het NH hotel, allemaal verschillende kleuren
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
was met de audio bezig in de jetta en ben de 18 gepasseerd dus test niet de hele avond in het dorp ![]() Om er voor te zorgen dat de golf niet jaloers werd heb ik die maar ff meegenomen naar de karwei ![]() edit Ik zie dat martine staat ingelogd |
|
|||
|
|||
![]() diverse golf cabrio's in Enschede type mk1 en mk3 en een grijze Polo 6n2 die ff vriendelijk toeterde.
een rond rijdende golf 3 vr6 en een mooie blauwe mk2 in de wasbox in Haakbergen |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wel wat er orgineel onder hoort volgens mij..