![]() |
|
|||
|
|||
![]() Opruiming deel 2
![]() Een complete auto in delen . . . staat er iets niet in het rijtje bij, stuur dan even een PB, ik heb nog wel het een en ander van andere USA's liggen . . . Bellen kan ( wederom ) 7 dagen per week op : 06 - 1436 2373 Spullen liggen in de buurt van Rotterdam.
Reeds verkocht of niet te koop : bumpers, spiegels, voorschermen en gordels. ![]() ![]() Last edited by ReBo : 17-04-2009 at 14:49. |
|
||||
|
||||
![]() mogen de naafkapjes van die teardrops appart weg??
|
||||
|
||||
![]() Achterzijde bekleding ook los te koop?
Ik zoek enkel het deel tegen het achterpaneel.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ja hoor voor hetzelfde bedrag . . . verkoop ik de kapjes los, dan zijn de wielen in 1 klap niets meer waard . . . het was te proberen maar helaas. Ik weet wel een los setje te liggen, maar hij wil er gewoon € 75 voor hebben. Beetje prijzig dus . . . Quote:
Ook voor jou sorry maar helaas . . . het gaat alleen als 1 geheel weg. |
|
||||
|
||||
![]() Okee helaas dan gaat de zoektocht verder
|
|||
|
|||
![]() Hoe zit het met de koplampen? Zijn deze niet helder MET kruis? Prijsje?
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Heldere dingen worden ritueel gesloopt . . . deze zijn mat zwart met kruis, geen zelfbouw, maar merk heb ik geen idee van . . . |
|
||||
|
||||
![]() ok, ja was te proberen
![]() jammer, heb de wielen voor 50 kunnen vinden (opknappers) maar ben bang dat de kapjes meer gaan kosten
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Weet voor € 75 nog een setje opknappers voor je . . . informeren voor je ?? |
|
|||
|
|||
![]() Up en aangepast . . .
|