![]() |
|
||||
|
||||
![]() Daar ben ik het helemaal mee eens Henk
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Zucht, wat een normen en waarden topic...
Linkjes naar "onbewustasociaal.nl" en termen als "ongezouten" doen me pijn aan mijn hart. Wat een politiek correct zootje, lijkt wel het forum van de EO. Mensen "klagers" noemen die gewoon een mening hebben. Ik vind de mensen die zo gauw op hun teentjes getrapt zijn klagers... Waar houdt het dan op? Quote:
Nouja hier dus. En bij die wilde verhalen van "bij een meeting lopen ze altijd met een boog om me heen" ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Roel, het gaat er hier om op welke manier men hier zijn mening uit. Met een mening hebben is niks mis mee, het correct overbrengen is een andere zaak...
|
||||
|
||||
![]() Was natuurlijk te verwachten, iemand die zich hier weer aan ergert
![]() Een politiek correct normen en waarden topic is blijkbaar zo nu en dan op zijn plaats. Wat vind jij, met pijn in je hart ![]() Quote:
Redelijk persoonlijk en vrij ver onder de gordel als je het mij vraagt. En dat allemaal omdat Henk iets te vaak de prestaties van zijn vorige auto citeert. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Jammer dat dit zo gaat, maar helaas...
verloedering van de maatschapij ![]() Gaarne had ik en nog vele anderen dat je je projecten blijft posten hier ! Groeten peter |
|
||||
|
||||
![]() Neuh...als iedereen dezelfde "correcte van moraal druipende mening" uit, krijg je 100 dezelfde comments. Laat iedereen lekker zelf weten wat ie zegt, als iemand te labiel is om een harde mening aan te kunnen valt ie gewoon af. Als je uniek wil zijn moet je dat gewoon kunnen hebben.
|
|
||||
|
||||
![]() zoals aangegeven willen we graag je projecten behouden op volksforum. Daarom zijn de projecten niet gewist.
Dat mensen een persoonlijke mening tegen je hebben en deze willen botvieren in je topics, ah ja.. don't hate the player.. hate the game.. ![]() zo is er altijd wel op iedereen iets aan te merken, maar moet je het ook met een knipoog kunnen accepteren en incaseren waarneer er iets kritisch gereplyed wordt. want een oooh aah ooehh wat mooi forum wil je je projecten ook niet op projecteren. maar persoonlijke aanvallen die wel heeeel diep gaan horen nergens thuis. dus mijn mening zet je eroverheen en blijf lekker ongestoort posten en neem het commentaatr voor lief. je bouwt hem voor jezelf en naar idee van jezelf.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Heb dit al veel vaker gezien, en de laatste tijd met enige regelmaat door gegeven aan de moderators, helaas zonder reactie.
![]() Je mening geven is één, iemand op een persoonlijk vlak aanvallen is gewoon laag bij de grond, omdat je er vaak geen flauw benul van hebt wat zijn/haar situatie is. Wordt tijd dat hier is met harde hand tegen opgetreden word, misgien in de vorm van tijdelijke bans? Weet ook precies over welke personen het gaat, die zich hier nu angstvallig stil houden. Wilde dit eigenlijk niet zeggen, maar begint een beetje op het andere forum te lijken hier ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
heb nooit een pm van je ontvangen.. we zijn niet allemaal altijd aanwezig en hebben ook vakanaties etc.. beetje beknopt
|
|||
|
|||
![]() Dit moest er toch echt eens van komen, hoe zeer ik dit ook betreur.
Ik ben van mening dat je iedereen in z'n waarde moet laten. Dat je een mening hebt en deze wilt plaatsen in het topic vindt ik terecht. Alleen doe dit dan wel op een normale manier. Als je het niet eens bent over een manier waarop een project wordt aangepakt, kom dan met suggesties om iets op een betere manier aan te pakken in plaats van alleen maar af te kraken. Het lijkt momenteel wel in de mode om meteen kritiek te uiten op andermans projecten en diens visie. En dan doel ik niet alleen op dit forum, maar alles fora in het algemeen. Het is jammer dat projecten zoals die van Henk niet meer te volgen zijn. |
|
||||
|
||||
![]() zijn hier wel veel meer projecten andre...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Labiel is idd niet subtiel uitgedrukt nee, dat is weer een mooi voorbeeld. Het lastige van getypte tekst is altijd de benadering. Bedoelt de persoon die typt het wel zo? Daarom ben ik altijd voorstander van het gesproken woord ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jups, ze durven wel gekke, kekke & extreme auto's te maken, maar zodra iemand aan hun tere zieltje komt... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik denk ook dat je met je opmerking een kettingreactie wilt veroorzaken, maar zal 1x reageren en daarna laat ik mij buiten de hele discussie. Heb duidelijk gemaakt wat ik wilde dus ik laat het bij de 1e post en onderstaand. Het gaat hier niet om een mening. Iedereen heeft een mening. Het gaat er hier om dat een aantal leden iemand tot op het bot afbranden. Dan kan je het hebben over normen en waarden, maar sorry die zijn dan ver te zoeken en daar mag best iets van gezegd worden. Harde discussies zijn goed, maar meelopen / meedoen met de rest in de vorm van zinloze opmerkingen, om zo iemand af te branden, is lekker makkelijk. Gr, Ronald |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Het forum maken de gebruikers zelf (jij dus ook ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
I know Richard! ![]() Het is natuurlijk niet de bedoeling dat deze trend doorzet. Dan zou Henk niet de laatste zijn die het delen van zijn project zou staken. |
|
||||
|
||||
![]() klopt.. vind het zelf wel goed dat het nu ter sprake komt onder de leden..
we willen uitteraard niet in een negatieve spiraal terechtkomen. ik juig dit enkel toe, samen met het ergenis topic..
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Jammer inderdaad dat zaken zo lopen. Ook ik zie de laatste tijd het niveau en sfeer van replys dalen, van de leden, en zelfs soms van moderators. Een grapje of kritische opmerking moet altijd kunnen vind ik, we zitten hier niet bij een praatclub voor suicidale bonsai kwekers maar houd het binnen de perken.
Als ik iets zie wat ik niet mooi vind dan reageer ik er gewoon niet op, wat voegt het toe om iets waar iemand werk en tijd in heeft gestopt af te kraken? Je gaat op een meeting toch ook niet bij een auto staan verkondigen wat er allemaal niet mooi aan is? Nee, je loopt dan door naar een potentiele best of show en probeert daar de speeksel productie onder controle te houden.(Als mensen commentaar vragen op een modificatie is dat uiteraard een ander verhaal maar een kritische noot kan ook respectvol gebracht worden.) Mocht je nou echt betere ideeen hebben dan anderen op dit forum wees dan een vent en maak een statement op de beste wijze die er is: bouw een auto volgens jou iedeën en inspireer de mensen die het volgens jou nog niet zo goed begrepen hebben. Op die manier kunnen we allemaal blijven genieten ![]() Last edited by Tjeerd : 18-03-2009 at 13:45. |