![]() |
|
||||
|
||||
![]() post net die foto van men broertjes mindere moment, zie ik op de achtergrond mijn mindere moment.......
vorig jaar zomer ik moest en zou un kever voor 'erbij' kocht um zo; [IMG] ![]() [/IMG] 7 maanden en un hele fotoreportage later(heb alles zelf gedaan ook ut spuitwerk) [IMG] ![]() [/IMG] het plezier kon beginnen (dacht ik) nooit bij nagedacht dat zo'n luchtgekoeld kreng niet vooruit te schijten is.... afgelopen koninginnedag op de snelweg 1e warmloper, had um net op honderdtien km/u (voordat je die bereikt had was je al un x of honderd vervloekt door ut omringende verkeer) alle olie uit de uitlaat! 2e hands motor opgescharreld op ut net, ingebouwd nog geen week 2e warmloper... was er zo ziek van dat ik hem gewoon heb laten staan bij un gozer die iets verderop langs de weg waar ut gebeurde(75 km bij huis vandaan) un 96er seat ibiza te koop had staan, hij wou um wel ruilen die onnozele hals.... |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Begrijp ik dat goed: JIJ kwam voor haar van links, dus kwam ZIJ van rechts en had ZIJ dus voorrang ![]() Is wel hard gegaan, zie ik; zonde! ![]()
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
![]() @vento vice, ut was iets gecompliceerder.... ik reed niet zie tekst... en was op un weg buiten de bebouwde kom je mocht er 80 men broertje reed 140.... mevrouw stond voor de haaietandjes te wachten en draaide zo de weg op verklaarde achteraf 'Ã*k zag niks dus dacht er zal wel niks aankomen' men broertje probeerde haar te ontwijken en dook de berm in maja daar stond zon grote mast met bewegwijzering... dit is ut resultaat as je daar zonder te remmen opklapt heb ut nagemeten passagierszijde was 13 cm korter as de andere kant dikke knik in ut dak enz.....
gr. |
|
||||
|
||||
![]() Helaas staat-ie alleen nog maar te staan, zonder voorschermen.
Vanaf de deuren was mijn Fire and Ice echter helemaal strak; WAS! Want iemand heeft hem met iets geraakt, getuige een deuk, die er eerst nog niet zat; precies op een 'vouw'... ![]() ('beter een goede buur, dan een verre vriend', maar slechte buren kan ik wel schieten ![]()
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik snap het, dat niet jij reed, maar je broertje dus; De vrouw had haaietanden, dus jullie reden ('gelukkig') op een voorrangsweg. Heeft je broertje nu uitgekeerd gekregen van haar verzekering?
|
||||
|
||||
![]() jazeker nog un leuk bedrag teruggebeurd auto hebben we nog voor de sloop maar wel zonde vanzelf weer un mooie VW minder.....
gr. |
|
||||
|
||||
![]() Pfff...krijg vandaag een brief van de verzekering dat het schadebedrag 945 Euro is,
maar er staat ook bij dat de tegenpartij ontkent het te hebben gedaan en dat de schade op haar auto er al zat ![]() Nu vragen ze getuigen,maar die zijn er dus niet! Weer de politie bellen dus,wat een gedoe!!! ![]() Ze heeft dat op de achterkant van het formulier ingevuld, dat heb ik verder nooit gelezen natuurlijk,dat vul je thuis in. En wat gaan ze dan doen met die 100 Euro die ik heb betaald voor die schade expert??? ![]() Voor iets wat ik niet gedaan heb? ![]() En Vento Vice...ook al last van doorrijders na een aanrijding? Klote zeg! ![]()
Volkswagen Golf MK2 1.8i Fire and Ice 02-11-1990 project Opel Astra F tailgate 2.0 16V GSI 26-05-1995 daily Last edited by Madison : 07-02-2009 at 15:43. |
|
||||
|
||||
![]() ja, inderdaad; erg jammer van één van mijn eigen buren...
![]() Maar dit is nog lang geen 9-honderd nog wat euro's... Dus even weer 'about your case': wÃ*t heeft die 'collega' dan aan de voorkant van het formulier ingevuld; daar moet toch ook een schets worden getekend? Ik bedoel: als ik haar was en dus een standpunt had, dat ik er niks mee te maken had (waar of niet waar...), dan ging ik zowieso geen schadeformulier invullen, maar dat heeft ze dus wel gedaan. ![]() Dit gaat dus erg lang duren... maar de politie had het toch al bepaald, dat het haar auto moet zijn geweest? Je moet dus het politierapport opvragen en opsturen naar je verzekeringsagent! K*T zeg! (sorry dat ik het zo zeg...)
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 Last edited by Vento Vice : 07-02-2009 at 20:56. |
|
||||
|
||||
![]() Straks wordt het geld niet uitgekeerd en ben ik 100 Euro expertisekosten kwijt
![]()
|
||||
|
||||
![]() Klein ongelukje [voor mij dan] maar wel meteen total-loss.
Wat is er gebeurd: Ik was op weg naar de Sana [brugverhuur in alkmaar] en besloot dat het sneller zou zijn als ik over de ring zou gaan in plaats van binnendoor [doe ik normaal nooit]. Nadat ik van de ring afgeslagen was kwam ik op de kanaaldijk, vrij snel hebben we daar een uitrit van een woonerf van rechts. Daar kwam ene jonge man aanrijden op scooter met mattie achterop. Niets geks en je rijd dus normaal door zonder aandacht te schenken aan het knaapie op de scooter, helaas. De man rijd gewoon door en dat zie je dan natuurlijk veel te laat aankomen en vervolgens is het boem. Hij heeft verklaard dat hij mij niet heeft aan zien komen ivm verblinding door de zon. Waarvan ik het meest treurige vind dat je als je verblind wordt door de zon maar gewoon doorrijd... z'n maatje achterop heeft me wel zien aankomen en die spring dan ook snel van het scootertje af. Eindreulstaat: ![]() ![]() Eindresultaat voor de scooterrijder is net even anders. Scootertje is weinig van over, de bestuurder ligt/lag in het ziekenhuis met een gebroken onderbeen, scheur in bekken en nog wat kneuzingen. Nu is het wachten op de verzekering. De auto is al bekeken en economisch total loss verklaard. Even afwachten wat er aan geld mijn kant op gaat komen als ik besluit de auto te houden. Het zou erg zonde zijn als die nu alweer weg moet aangezien ik hem nog niet eens 2 maanden heb. Gelukkig heb ik via het forum hier al iemand die nog een bumper + slotplaat + grill over heeft. Thuiskomer eronder en weer gaan [hoop ik]!
|
||||
|
||||
![]() Dexter...da's echt pech hebben...je hebt 'm echt nog maar net!
M'n zusje heeft net als ik ook vreselijk pech! Ze is door de gladheid vanmorgen tegen een bushaltehokje geknald. ![]() Ze was op weg naar haar werk,toen de auto begon te slippen... Gelukkig heeft ze behalve fikse spierpijn zelf niks. De auto is absoluut total-loss verklaard. De hele rechterzijkant is verrot. M'n moeder en ik zijn op de plek(in Leiden)gaan kijken... dit is het resultaat: ![]() ![]()
Volkswagen Golf MK2 1.8i Fire and Ice 02-11-1990 project Opel Astra F tailgate 2.0 16V GSI 26-05-1995 daily Last edited by Madison : 08-02-2009 at 15:08. |
|
||||
|
||||
![]() @ Madison:
Wij als sensatiezoekers, willen ook een foto van je zusjes auto! ... @ Martiepartie: ik begrijp dat wat je in de vorige post deed als geintje is bedoeld, maar ik vind het niet kunnen, wat je daar doet... ![]()
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 Last edited by Vento Vice : 08-02-2009 at 16:26. |
|
|||
|
|||
![]() verzekering is blij met jullie of niet
|
|
||||
|
||||
![]() Foto van de auto kan ik morgen pas maken...hij staat nu ergens binnen.
Enne...de auto is van de garage waar m'n zwager werkt,dus niet van m'n zusje. M'n zusje heeft nooit eerder een ongeluk gehad,m'n zwager wel al een paar keer.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Viezerik ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ben ff naar de verzekering geweest,werdt me verteld dat een
politierapport niks zal helpen ![]() ik moet dus getuigen gaan zoeken die kunnen bervestigen dat ik de Golf schadevrij had neergezet. Kortom,als je iemand zo aanrijdt,net doen of je van niks weet, bij lichte schade aan je auto goed wegpoetsen,of delen vervangen, flink ontkennen dat je het gedaan hebt,en je gaat vrijuit ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
WT* dude, dat moet echt een enorme knal zijn geweest? of hebben ze meuk-bushokjes in leiden? |
|
|||
|
|||
![]() Pechmomenten .
Met men kever een keertje een motortje opgeblazen en een keer brievenbus geramd . heel de reservewielbak en spatborden + kofferklep aan gort . Heb ik toen zelf opgemaakt . Met men golfje 2 op de derde dag dat ik em had tegen een busje aangereden Resultaat busje gedeukt en het golfje was er met een ander spatscherm en een nieuwe grille terug bovenop . 4 maanden later bij hevige regenval uit een boht gegaan vol zijdelings een vangrail in . Resultaat golfje totall loss echt niets maar dan ook niets meer bruikbaar . |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Was ook een enorme knal idd,de auto heb ik helaas nog niet gezien.
|
||||
|
||||
![]() Hier de foto's van de auto
![]() ![]() ![]()