![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Qua Santana kennis heb ik mischien wel een klein streepje voor op sommigen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Zijn de stoelen in de Scirocco nou hetzelfde als die in de Passat Sportline?
|
|
|||
|
|||
![]() Mijn gabber Huib (VAG A HOLLIC)stuurt me een mms........ tieten?? nee soort een scirocco kaartje...... mijn hart begint meteen te bonzen..... hier hadden wij het al vaker over gehad,, DE NIEUWE SCIROCCO KOMT ER AAN.. het begon met geruchten via via en later via internet en de auto bladen kwamen met allerlei zelf opgemaakte foto`s .......ik was al zo nieuwsgierig geworden..... ik had mijn liefde voor de sirocco bezegeld met de aankoop van mijn scirocco 1 uit 1978.. een originele nederlandse GL... i
Ik begin te dromen.....- het begon allemaal toen ik 13 was... mijn neef kocht een scirocco 2,, ik mocht meerijden in zijn nieuwe auto.... WAUW.. dat was helemaal te gek !!! mijn maagdelijkheid was in 1 klap vergeten.............. ![]() en ja hoor....op 14 mei 2007... Merk: Volkswagen Model: Scirocco Bouwjaar: 1978 Carrosserie: Coach 2-deurs Brandstof: Benzine Gewicht: 775 kg Kleur: Zilvergrijs Vermogen: 51kW Cylinderinhoud: 1457cc hij moest er €525 voor hebben..... dat klonk interessant... me hart bonkte in me keel toen ik ging kijken,,,, het zal toch niet dat ik de eigenaar word van een heuze scirocco 1....................... ik heild mezelf voor, zal wel niks zijn , auto is verrot , moet te veel aan ge daan worden enz enz enz alleema redenen waardoor ik op dat moment zou afhaken ( ik had toen nog geen eigen loods..), aangekomen bij die gozert... daar staat die dan... mmm die staat al een tijdje buiten zo te zien...... en toch,, WAT EEN KANJER !!!!!!!! oke niet te wild doen en strak netraal blijven kijken ,, anders verraad het vuur in me ogen dat ik hem wil hebben tegen elke prijs ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() met een zeer twijfenlde blik van moet ik hem nou wel kopen..... gaat hij acoord !!!!!!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() [
, ik schrik weer wakker als me sms weer afgaat, weer me gabber Huib, nu met het antwoord op mijhn vraag wat dat scirocco bordje inhoud... IK MAG MEE MET HEM PROEF RIJDEN IN DE SCIROCCO 3, tering ik ga gewoon 1 van de eerste mensen zijn die dat ding in nederland mag ``voelen``, ik huiver !!!! ![]() ![]() ![]() mijn liefde dwingt me die gedachten weg te drukken ![]() MAAR DAN- op me werk telefoon- Huib- WAT IK DOE VANAVOND ??? NIKS NATUURLIJK (neuke kan er na nog... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() dan is toch echt het moment aangebroken, ik krijg de sleutels aangeboden !!!!! dat voelt al goed !!!!! ik hoef me niet te neer te nestelen.. ije zit in 1 x goed in deze stoelen !!!! heerlijk, lekekr lage instap,, mmm dat gevoel .. ik denk onmiddel;ijk terug aan me scirocco 1.... heerlijk dat gevoel..... oke moter aan- beschaafd gebrom... de weg op,, mm makkelijk hanteerbaar.. lekker soepel schakelend en strak strak stuurbaar !!! dit rustige is al heerlijk,,, ik wil nog niet gassen,, eerst ff chillen,,, en beseffen wat ik aan het doen ben....... ![]() ![]() BEDANKT !!!!!!!!! (Huib & Scirocco 3) |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Quote:
![]() ![]() ![]() RESPECT... ![]() ![]() (had naar mijn bescheiden mening wat minder bla bla gehalte mogen zijn btw) ![]()
Hobby:VW Golf 1 CL 1500 JB LA3A 1982 Daily: VW Peauleau 6C TSI LA7W 2014 Last edited by Type 17 : 05-12-2008 at 00:06. |
|
|||
|
|||
![]() hi goedendag. super verhaal . en een pracht van een wagen .heb er even van genoten zo op de vroege maandag ochtend. thanks.
mvg... corrado 3.0 vr6 turbo [gt35] lover |