![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Deze blijft rijden. De witte gaat weg. Ik weet alleen nog niet of en hoe lang ik deze ga aanhouden. De motor bevaltme prima, dus ik wil in ieder geval bij KR blijven, maar ik blijf gewoon doorzoeken naar een nieuw model, en toch 't liefst wit. ![]() Laat maar even weten wanneer je langs komt, woensdag lukt denk ik wel.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Wit blijft toch jouw kleur hé ![]() Ik dacht juist dat je een oud model zocht met dunne bumpers? Haha, als je eenmaal pk's onder je kont hebt gehad wil je niet meer anders ![]() Ik bel morgen wel ff over een tijd etc ![]()
-Golf C Mk1 1.5JB automaat LA5D -> 16v ITB (Project) -Golf Mk1 Cabrio 1.6 GTD (ori GTI) LA7Y (Project) SOLD -Mercedes W124 E320 Turbo Surfblau (Project) -Mercedes W201 2.0D '92 Brilliant Silber AMG/STT Turbokit (Daily) -Mercedes W201 2.3-16V '85 |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Jep, ziet niet uit dat jetta front ! ![]() Daarom verkoopt hij het he ![]() En wil ik het overkopen voor in mijne ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mooi ding, is wel iets leuks van te maken. Origineel kenteken, is gaaf
![]()
|
||||
|
||||
![]() wat moet je voor die uitlaat?? komt onder de cros golf ghehe
|
||||
|
||||
![]() Leuke wagen Chris
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Vandaag in de sneeuw nog maar effe geen thermostaat vervangen...
![]() Wel al naar de apk geweest en, nogal logisch, afgekeurd. Koplampen stellen, en de massa-kabel vervangen, ongespoten achterlichten monteren en de remblokken achter waren niet super meer. Verder even de ruitenwissermotor uit de witte Golf overzetten, omdat die van de gti helemaal dood is. Daarnaast was alles in orde. ![]() Komende week dus even proberen gelijk apk d'r op te krijgen dus. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Leuke Golf heb je gekocht.
![]() Trok enige weken geleden al mijn aandacht op Marktplaats. Vorige week zag ik hem 1 straat bij mij verderop staan. Leuke waggel. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() wordt de motortemp. nou wel goed?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Bij draaiende motor zonder ermee te rijden zit ie telkens tussen de 90 en 100, onder 't rijden zit ie tussen de 60 en 70. Maar 't thermostaat is dus nog niet vervangen, hopelijk komt dat morgen aan bod. ![]()
|
|||
|
|||
![]() die uitlaat is echt niks, maar verder kun je er wel wat mee, succes kerel
|
|
||||
|
||||
![]() Meneer de broodfanaat, volgens mij heb ik (of anders meneer RJTuning) nog een originele GTI einddemper liggen.
Kopen? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Kostda? ![]()
|
||||
|
||||
![]() aah.. 30 euro ofzo
pb maar
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Quote:
te weinig vragen is luiigheid he ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Er zit wel verschil in de uitlaatdiameter van een 8V GTI en de 16V GTI (en 8V GTI edition en de G60). Dat je het even weet Chris.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ging er even van uit dat het om een 16v pijp ging. Dat er verschil is weet ik. ![]() Zal het verder even via PB doen.
|
||||
|
||||
![]() Reed vandaag weer achter me zag ik. Ik reed op dat moment in een grijze '83 Golf in winterlook. (ofwel, wintervelgen en extreem smerig)
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heej, Jij was dus die GTD die vrolijk naar me zwaaide bij Snowworld. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Juistem.
![]() Ben je vaker "hier"? Heb hem namelijk al aantal keer gespot in korte tijd. |