![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Is ook zeker de bedoeling, lukt dan niet dan blijft ie zitten.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
waarom zou je dat laten zitten? ![]() ![]() anders had je net zo goed een golf1 rat kunnen kopen...en daar gas op knopen want zo gaat die alleen maar van je af ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Knik valt niet op als je het niet weet, plamuur op een dakplaat zie je altijd weer terug.
|
|||
|
|||
![]() echt jammer , maar verders hele mooie auto
![]() tis wel zuur ,maar als de knik beetje in het midden zit ,wil het nog wel s lukken , was bij mijn daily ook gelukt , ( toen had ik nog geen stop op de rails van de garage deur , gooide hem sochtens iets tever en te hard open en zag hem zo in slomo van de rails afgaan en op me dakje landen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Expert komt vandaag, hopen dat ie in 1 keer goed zit.
|
||||
|
||||
![]() Zit t topic net helemaal door te lezen, wat een super mooi golfje!! Balen van de schade, hoop dat er weer wat van te maken is! Succes.
Gr. Rutger
|
||||
|
||||
![]() Quote:
en gelukt? hope so! mvg Mike |
|
||||
|
||||
![]() Heeft afgebeld, komt maandag. Wist telefonisch nog wel te melden dat het wel een total loss zou zijn als het een golf 1 was.
![]()
|
||||
|
||||
![]() is de beste man wel op de hoogte van de huidige marktplaatswaarde van een golf 1?
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Blijkbaar niet, maar hij gaat zijn gang maar. Als ie m total loss verklaart wil ik best na uitkering van de taxatiewaarde 1000 euro voor het 'wrak' betalen. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Tijd voor een update, achterklep weer mooi strak.
![]() En de winterbanden eronder. ![]() Nu maar hopen dat ie me niet weer laat staan. Probleem zat niet in de benzinetoevoer, waarschijnlijk de temperatuursensor.
|
|||
|
|||
![]() Mooie bak Rinus, die Pirelli velgen staan m goed!
Hoe was het afgelopen met de schade-"expert"? |
|
||||
|
||||
![]() Expert is overruled door zijn baas, expertise van mijn reparateur gehonoreerd(1800 euro schade). Vanavond weer gezellig onderonsje met de wegenwacht, brandstofpomp had het begeven.
![]()
|
|||
|
|||
![]() hmmm, brandstofpomp van je LPG systeem? Hoe werkt jouw lpg-systeem trouwens, aangezien je n carburateur hebt..
|
|
||||
|
||||
![]() Lpg zit er nog niet in, pomp deed het vanochtend weer.
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dan had die deur geen onderloop beveiliging of het werkte niet. Heb jaren die deuren gemonteerd en onderhouden ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Fijn om te horen! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heeft wel een beveiliging, ik ben te snel. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Hij blijft mooi, pirelli's zien er leuk uit
![]()
|
|||
|
|||
![]() Echt mooie pirelli's rinus
![]() ![]() ![]() groeten erik |