![]() |
|
|||
|
|||
![]() zou die lampjes niet in het knipperlicht gat doen
leuk om te zien dit topic |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
als ze er in komen komen ze op de plaats van de mistlampen, en gaan ze als knipperlicht dienen vandaag een uitje van de zaak gehad, introdutie van de nieuwe volvo xc60 inclusief een tereinrit met deze auto Collega van me had geen zin en bleef wel op de zaak, ik hem gezegd als je zin en tijd hebt mag je wel aan mijn cabrio verder gaan kom ik vanavond terug op de zaak: ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() goeie collega heb jij!
![]() ik moet alles zelf doen, mijn collega's kunnen het niet. ![]() mvg Mike |
|
||||
|
||||
![]() ja idd wel goeie collega
hoelang nog voor het totaal plaatje ?? ben wel benieuwd btw knap werk hoor |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
nog topt volgende week vrijdag ![]() dan moet ie gespoten zijn ![]() |
|
|||
|
|||
![]() update van donderdag avond:
![]() tankdop gat afgetekend en gaatjes rondom geboord ![]() en we hebben een gat ![]() mijn collega die de grondlak schuurt ![]() flink aan het vijlen om het pas te krijgen ![]() jaaaaa hij past zaterdag verder met schuren, en afplakken voor het spuiten, volgende week de losse delen schuren en de hele boel spuiten |
|
||||
|
||||
![]() Dat begint echt ergens op te lijken, mooi hoor!
|
|
|||
|
|||
![]() goed bezig marcel
|
|
||||
|
||||
![]() volgende week vrijdag
veel succes zowk zo zegge da word pushe ![]() maar da komt allemaal goed ;d |
|
|||
|
|||
![]() marcel is goed bezig
komt goed |
|
|||
|
|||
![]() update van zaterdag
![]() ![]() ![]() carosserie is volledig geschuurt en klaar om afgeplakt te worden, en dan SPUITEN........ |
|
||||
|
||||
![]() t*ring.. Dat gaat heel snel. Mooi zeg, zo'n stok achter de deur en zo'n relaxte werkgever.
Petje af; gaat makkelijk lukken zo te zien, aangezien je de rest ook in moordend tempo gedaan hebt. P.s. Die sierra moet ook nog even snel door de spuitcabine? ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
thanks, moet ook wel in een moordend tempo ![]() sierra is klanten werk, die gaat mee naar mijn nieuwe baas en mag de cossie daar overgespoten worden ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Update maandag avond
![]() helemaal gescotch ![]() kofferklep en motorkap schuren ![]() ![]() en helemaal afgeplakt. morgenavond vergadering... woensdag avond word ie gespoten..... |
|
|||
|
|||
![]() Dat gaat er leuk uitzien denk ik
![]() |
|
|||
|
|||
![]() jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
hij staat in de kleur, heb nog geen foto's, heb nog twee dagen dus word nog druk om de rest klaar te maken. foto's volgen zo spoedig mogelijk ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Kom op ik wil de kleur zien is het iets speciaals?
|
|||
|
|||
![]() ![]() de kleur is echt super |
|
|||
|
|||
![]() update:::::::::::
![]() ![]() ![]() in de spuitcabine............. ![]() ![]() ![]() en buiten |
|