![]() |
|
||||
|
||||
![]() te koop:
vw golf gti 8v bj. '84 82 kw apk tot april 2005 169.000 km n.a.p opvraagbaar kenteken van '95 spaghetti spruitstuk 4 naar 1, vervangende pijpen, remus eindemper 8j x 14 inch alutec velgen (met voorop dunlop sp 2000 en achterop fulda carat) fk schroefset rood/witte achterlichten jettafront eenarmige ruitenwisser raamband achterste ramen geblindeerd nieuwe distrubutie + spanrol + nokkenaskeering (afgelopen zaterdag vervangen) g60 kleppendeksel powerrohr votex middenconsole carbon sportstuur schakelpook van type 3 rondom groene neon set Vraagprijs: €1350 euro of doe een bod, (in)ruil bespreekbaar
Het onmogelijke doen wij meteen!! Wonderen duren iets langer! En op speciaal verzoek kan er Zelfs getoverd worden! Last edited by J.L. tuning : 09-07-2004 at 19:58. |
|
||||
|
||||
![]() er zal toch echt een prijs bijmoeten volgens de heren moderators....
|
|
||||
|
||||
![]() yup klopt, die regel hebben we gemaakt om te voorkomen dat de eerste 10 posts zijn van: "wat is een goed bod?" of: "in welke richting moet ik denken?"
gewoon een vraagprijs erbij.
|
||||
|
||||
![]() euh wat is de prijs?
![]()
|
||||
|
||||
![]() waar kom je ergens vandaan? een 8 kleppertje lijkt me wel leuk!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Brummen, Gelderland
|
|||
|
|||
![]() check mail!
|
|
||||
|
||||
![]() is ie nog te koop?
|
|
||||
|
||||
![]() heb wel interesse in de velgen...
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Doe maar een goed bod... |
|
|||
|
|||
![]() is de auto nog te koop of heet jeroentjuh hem gekocht?????
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Eerst ff duidelijker bekijken , en dan wil ik wel bieden voor deze velgen. detailfoto,s?? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Neej Johan (JL-Tuning) heeft hem nog steeds te koop staan, maar hij kan ff nie op internet.... Quote:
Ik zal ff kijken of ik nog wa foto's kan vinden..... |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
kan je misschien zijn telefoon nummer pb'en naar mij? |
|
||||
|
||||
![]() In deze topic staan ook nog foto's van de velgen...
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=3284 |
|
||||
|
||||
![]() Auto is verkocht....
|