![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik kan er overheen hebben gekeken, maar hoe laat begint het ? Entree e.d. ?
Misschien ga ik zondag die kant wel ff op. Zijn er nog mensen die langs drachten of marum rijden ? |
|
||||
|
||||
![]() Nou we gaan open voor het publiek om 10:30 en het is afgelopen om 16:30
Prijsuireiking is om 15:00 Intreeprijs voor de auto is 7 euro en voor de personen is het gratis. Ook inschrijven voor de Show and Shine kan en daarvan zijn de kosten 2 euro. In totaal zijn er 26 Klasse's. De lokatie is dus : Europaweg (industrieterrein) in Heerde tussen Zwolle en Apeldoorn aan de A50. De meeting zal vergeleken met vorig jaar nog groter en beter aangekleed zijn. Er is bijvoorbeeld een groot springkussen voor de kinderen onder ons! ![]() Ook natuurlijk diverse eetgelegenheden zoals natuurlijk een Snackbar maar ook loempia's etc... Het was de bedoeling om dit jaar net weer een "stukje" verder te gaan dan vorig jaar en dat gaat ook zeker lukken! Mochten er verder nog vragen zijn dan horen we het graag Tot zondag! |
|
||||
|
||||
![]() ik denk dat ik ook maar ff kom kijken.
dan kan de rat ook weer eens de garage uit |
|
||||
|
||||
![]() Een van de dingen die er dit jaar bij is gekomen is dat er een bedrijf aanwezig is die ter plekke kan restylen en krassen kan verwijderen. Dus mocht je nog op zoek zijn naar zoiets dan kun je daar evt terrecht.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zijn de kosten daarvan ook bekend? (standaard is dacht ik iets van 50 euro per paneel ofzo?)
|
||||
|
||||
![]() Quote:
uuuuuuuuuu geen idee ! ik denk dat ik dat ik ietsje later daar heen ga ,maar is nog niet zeker ! anders zal het wel een uurtje of 9 worden denk ik ? ![]() horen zaterdag nog wel ff bij basje ![]() gr mac jappie |
|
||||
|
||||
![]() of kom je ons daar helpen?? gezellig
|
|
||||
|
||||
![]() Jammer maar denk niet dat ik kom, is me nu toch net iets te ver weg.
Heel misschien dat ik kom maar denk het niet.. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Quote:
helpen daar ? vertel wat is de bedoeling? wil altijd wel helpen ![]() hoor het wel ? gr jappie ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Word mooi weer.....
Toch wel apart he dat Heerde bijna midden in Nederland ligt en dat ze dat dan tever vinden..... en dat je er met een uur bent.... Oostenrijk doe je 10 uur over en vind niemand een probleem. Kom op mensen gewoon met een groepje gaan ff een keer stoppen onderweg en je bent erzo. Zal zeker de moeite zijn.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Maar het is nooit goed, al is het bij mensen om de hoek... er is altijd wat te klagen ![]() Maar ik zal er zijn ![]()
|
||||
|
||||
![]() Als ik kom (90% zeker) dan kom ik met het golfje of met de nieuwe aanwinst.
René (Tiefleger) |
|
||||
|
||||
![]() ze zullen dan heel wat missen, ik ben aanwezig!!
vorig jaar prijs dus wie weet!! |
|
||||
|
||||
![]() Kan jammer genoeg niet komen ben net een weekendje weg , volgende keer beter .
|
||||
|
||||
![]() Quote:
helaas ben ik er niet bij, ![]() was ff vergeten dat ik dit weekeind in oosterijk zit ![]() had er graag bij willen zijn, ik wens iedereen daarom een fijne dag
Last edited by knedel16vweber : 19-09-2008 at 22:22. |
|
||||
|
||||
![]() zeker aanwezig zondag! heb r zin in.... zo ff de edition n beetje poetsen....
|
||||
|
||||
![]() druk druk druk....
vandaag al begonnen met opbouw/aankleding/voorbereiding enz... Belooft mooi te worden!!
|
||||
|
||||
![]() Hopen dat iedereen er een beetje lang blijft, ben s'ochtends nog in Dusseldorf maar ben toch van plan om even een kijkje te nemen....
|
|
||||
|
||||
![]() Ik weet niet of ik nog kom, mijn golfje heeft de apk niet gehaald, alles wat er aan mankeerde is gemaakt alleen hadden ze mij de verkeerde remslang meegegeven in blijk engelse remmen te hebben en die hadden ze niet, dus alleen daarom geen apk, nu kan ik wel met mijn nieuwe standaard Passat komen maar ik moet ook alleen niemand wil mee
![]() René (Tiefleger) |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat ken ik, ik heb ook niemand die zin heeft om mee te gaan ![]() ![]()