![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hoi Hoi,
Ik zal me ook is voorstellen nadat ik al een tijd mee zit te lezen op dit forum ![]() Na diverse auto's te hebben gereden ben ik toch weer terug gekomen bij een oude liefde.. ben begonnen met een scirocco en vervolgens het volgende gereden als het maar hard gaat ![]() 106 16v ![]() daarna gsx-r 600 en gsx-r 750 ![]() weer onder een dakkie gekropen.. G60 ![]() Daarna een bmw 325 e36 en een M3 e36 helaas heel kort gehad omdat ik niet meer over een stalling plaats kon beschikken. weer een tijdje gevlogen.. gsxr-1000 ![]() Om vervolgens in een sub te stappen .. ![]() Na de laatste auto verkocht te hebben en een huis gekocht te hebben heb ik het even rustig aan gedaan maar het begon toch weer te kriebelen. Na 4 maanden zoeken en echt van alles gezien te hebben kwam ik toch weer terug bij een oude liefde en zoals ze zeggen: oude liefde roest niet ![]() ![]() Dus het volgende gekocht: ![]() ![]() ![]() High Quality: http://www.mijnalbum.nl/Album=MF8CJJH4 Nu staat ze lekker in de garage te rusten .. Nou meer kan ik er niet van maken en ik denk dat ik me zo wel goed heb voorgesteld ![]() Grtzz Joep Last edited by GolfII20VT : 26-08-2008 at 21:46. |
|
||||
|
||||
![]() Welkom Joep!
Je hebt al aardig wat leuk speelgoed gehad. Alleen ik zie 2x een Subje. Volgens mij moet er bij de eerste een andere foto staan. Je nieuwe aankoop mag er ook wezen!!
|
||||
|
||||
![]() Is die niet van de vrouw van Arno Pijperkamp (oid) geweest?
Bruut ding.
|
||||
|
||||
![]() gezien de 2e foto heeft Joep ook nogal vrouwelijke trekjes
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
edit ![]() Thnx all en idd de oude auto van arno ... eerst van zijn vrouw naar de verbouwing (20VT)van hem volgens mij... Grtzz |
|
||||
|
||||
![]() Welkom , mooi spul gehad en de golf is ook
![]()
|
||||
|
||||
![]() Een heleeeeeeeeeeeee dikke golf.En natuurlijk welkom.De rest van de auto's waren ook zeker de moeite waard..
|
|
||||
|
||||
![]() Thnx all!
Grtzz |
|
||||
|
||||
![]() Mooi hoor
![]()
|
||||
|
||||
![]() Je hebt inderdaad al wat leuk spul in bezit gehad..
![]() Welkom hier en houd je je laatste aankoop nu wat langer ![]()
|
||||
|
||||
![]() Dat is een bekende wagen. Heel mooi!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Deze gaat nooit meer weg ![]() ![]() Thnx grtzz |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hey welkom heb toen de g60 van je gekocht en laat het je vrouw maar niet lezen ![]() zeer mooie golf heb je gekocht ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Omdat mijn garage "nomore" was na de scheiding van mijn ouders.... vond het zonde om buiten weg te zetten. Grtzz |
|
||||
|
||||
![]() Welkom, prachtige mk2...!
|
|
||||
|
||||
![]() Prachtige collectie door de jaren heen!
Zit me af te vragen of ik je toevallig niet via via ken, ik ging 'in die tijd' zo af en toe om met wat 'Ostroutse' mannen met dikke Golfjes... (woonde toen zelf in Molenschot)
|
||||
|
||||
![]() Mooi spul nu wat langer proberen te houden of gewoon nooit meer weg doen !
|
|
||||
|
||||
![]() Hele mooie Type 2
![]() |