![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik bied te ruil aan mijn Corrado die eigenlijk alleen maar stilstaat de laatste tijd.
Ik wil hem alleen maar ruilen voor een GOLF1(dus geen cabrio1 of andere vw's/auto's). De Corrado is in goede staat geen roest en/of deuken. Foto's plaatsen lukt mij niet op de een of andere manier,dus kijk op MP ,STAAT IE OOK OP. De golf moet wel een beetje gelijkwaardig zijn wat betreft uiterlijk,motorisch min 15/16 diesel/benz. Ik hoor het wel (of niet). |
|
||||
|
||||
![]() Link naar MP zou wel handig zijn denk ik.
Succes met de verkoop! |
|
||||
|
||||
![]() Sorry ,was de link vergeten,idd en dat is em ,en zoals je ziet wordt ie net gewassen!!!
groet Mike. |
|
||||
|
||||
![]() Hier de gegevens van de Corrado,
2.0/16v 100kw. cv/ alarm/abs/bj'92 /kleur zwart/donkerblauw/nieuwe type interieur/witte achterlichten(originele heb ik erbij. GEEN kantel/schuifdak(kan dus ook niet lekken). verlaagd/15'' Azev lm. Nieuwe accu. Mankement is dat de blower het alleen in stand 4 doet(ineens) en de mfa moet denk ik gereset worden,want ik rij 1 op 30 volgens de mfa. Lijken mij geen ernstige zaken allemaal. Spoiler werkt ook goed ,komt bij 80 km p u al omhoog. groet Mike. |
|
||||
|
||||
![]() ondanks dat je wil ruilen, moet er wel een vraagprijs bij, dat is verplicht
|
|
||||
|
||||
![]() De vraagprijs voor de Corrado is €1950,-
Bij deze. Last edited by buskk : 21-08-2008 at 16:51. |
|
||||
|
||||
![]() Niemand die van zijn/haar golfje 1 af wil voor een Corrado???
|
|
||||
|
||||
![]() Dit gaat em niet worden zo ,mag een slotje op.
|